Bara för vädret är så underbart och jag fick ledigt ett tag från jobb för att hålla på med bilen smäller jag upp en liten helhet
och för att skrapa ihop några fler kommentarer till bygget kommer en till. alla lister är nu borta. hålen svetsade och spacklade. Bara finspackel kvar sen kommer det lite fäääääärg
Bilen inne på lack, allt blev försenat då jag smällde på ett sparcotanklock istället
Blev lovad tre veckor och den vart lämnad förra veckan. Men pga mycket försäkringsskador tar det tid
Gick det bra med tanklocket? Fick aldrig ett svar på mitt PM till dig?
ber om ursäkt om jag inte svarade, blev mycket i den vevan. jag fick hem adaptern i tid så det var relativit enkelt att få dit, och somsagt att den inne på lack nu, så nu återstår det bara att spänna muttarna som sitter på baksidan, vilket blir äckligt svårt. Men tack så mycket för hjälpen
Bilen inne på lack, allt blev försenat då jag smällde på ett sparcotanklock istället
Blev lovad tre veckor och den vart lämnad förra veckan. Men pga mycket försäkringsskador tar det tid
Gick det bra med tanklocket? Fick aldrig ett svar på mitt PM till dig?
ber om ursäkt om jag inte svarade, blev mycket i den vevan. jag fick hem adaptern i tid så det var relativit enkelt att få dit, och somsagt att den inne på lack nu, så nu återstår det bara att spänna muttarna som sitter på baksidan, vilket blir äckligt svårt. Men tack så mycket för hjälpen
Så bra, Lycka till!
"What+s the point of racing? You´re just proving that you´re faster than the other guy"
Eftersom det inte händer allt för mycket och jag sitter och beställer hem saker hela tiden så åkte jag till lackeraren här om dagen och kollade lite på bilen. Han ta 2 bilder på ena sidan så jag lägger upp dessa Har även köpt nya fälgar för ett skrap på de gamla. Åker på semester nästa vecka och då har dem även lovat att bilen är klar från lack. Så direkt ifrån lack till glasmästare för rutor
Hålen som är borrade är såklart till för sparcolocket som också bara ligger och samlar damm
Nya fälgarna och däck som också väntar. 19" 235/35.
Snyggaste B5 huven enligt mig finns inte att köpa, men tillverkades för hand av en kompis till mig. Bilen byttes sedan bort till debren här på gorg, och ser ut såhär http://www.garaget.org/?car=27640&image=439110