Först så tog kopplingen längre ned och var mjukare än vanligt när jag körde en kväll, sedan stod bilen i 1-2 veckor i garaget (Tänkte att detta får jag kolla på över vintern, "för kopplingen tar och släpper ju iallafall fortfarande")
När jag då satte mig i bilen efter 1-2 veckor så var behållaren snustorr och pedalen damp i golvet på första trycket och stannade där.
Fyllde på olja och när jag pumpar med slavens nippel öppen så sjunker oljenivån och det kommer olja ur nippeln.
När jag sätter på luftningsmakapären och pumpar så fylls inte luftnings kärlet och jag kan inte avgöra om det läcker ut i slaven eller om det helt enkelt kommer för lite tryck ur huvudcylindern.
Nivån sjunker sakta i påfyllningskärlet iallafall när man pumpar på det sista sättet, men allt verkar till luftningskärlet på slaven...
Luktar kass huvudcylinder befarar jag men eftersom verkstaden varken börjat jobba med rosten, lacken eller kopplingen ännu så vet i fasiken...
Känns som man ska ta en mekonomen huvudcylinder istället för en honda OEM hur som helst, OEM kostade ju bortåt 3-4k medan mekonomen var en 3:e del av det eller något sådant
Senast redigerat av -Zector- (4 december 2011)