C-teck laddare / nät ström. om man ska spela mer än lite..
Stegen drar ju en del ström, så man måste tillföra ström med.. anars brinner skiten upp och man har ingen ström att starta bilen med.
Smithy skrev:
shidapu skrev:
Det är varierande för min del. om det är mycket spelande så är den på. men blir det mera skit snack så blir den av, och sterion av...
Men spelar jag mer än lite så gärna på slagen.. och ska man dema lite mera så då är det ett krav för min del..
Batteri under huven ? nu förstår jag inte.. bmw har batterierna bak för bättre vikt fördelning ;-)
hehe eller så är det bättre att ha dom nära förbrukarna för att minska förlusten i kablar... mm
och så sitter orginal platsen bak på E39an ... ;-)
Smithy skrev:
Var ungefär det jag trodde, låter kul, inget sladdande för mig dock med min FWD...
Får jag fråga angående din enorma ljudanläggning, brukar du ha på den med motorn av och hur länge kan du i så fall spela? Slits batteriet åt ett håll utan att laddas då eller, för det där batteriet du hade i dina album såg inte ut att få plats under huven.
Najs anläggning!
Oki! Tänkte bara om det finns någon bra metod för att spela upp låtar med motorn avstängd utan att köra slut på batteriet, men antar att det enda alternativa är en generator av något slag...
Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]