3369
Sök

Eftersnack: Kungens Kurva

591 Inlägg
21 december 2011
Kanske tittar förbi på fredag

DB-Jägarn

Herr
851 Inlägg
21 december 2011
Det är varierande för min del. om det är mycket spelande så är den på. men blir det mera skit snack så blir den av, och sterion av...

Men spelar jag mer än lite så gärna på slagen.. och ska man dema lite mera så då är det ett krav för min del..
Batteri under huven ? nu förstår jag inte.. bmw har batterierna bak för bättre vikt fördelning ;-)
hehe eller så är det bättre att ha dom nära förbrukarna för att minska förlusten i kablar... mm

och så sitter orginal platsen bak på E39an ... ;-)

Smithy skrev:
shidapu skrev:
Massa skit snack, drömmade om planer man vill och ska göra.

Sladdande på snön, och ja... sedan brukar i alla fall dra mig till kudden.

Men det är trevöigt. även om jag gärna ser att man snackar lite mera skit under lit elängre tid

Smithy skrev:
Så, vad brukar egentligen hända på de här små evenemangen då? roll

Var ungefär det jag trodde, låter kul, inget sladdande för mig dock med min FWD... wink
Får jag fråga angående din enorma ljudanläggning, brukar du ha på den med motorn av och hur länge kan du i så fall spela? Slits batteriet åt ett håll utan att laddas då eller, för det där batteriet du hade i dina album såg inte ut att få plats under huven. wink

Najs anläggning!

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]

Vägpilot
93 Inlägg
21 december 2011
shidapu skrev:
Det är varierande för min del. om det är mycket spelande så är den på. men blir det mera skit snack så blir den av, och sterion av...

Men spelar jag mer än lite så gärna på slagen.. och ska man dema lite mera så då är det ett krav för min del..
Batteri under huven ? nu förstår jag inte.. bmw har batterierna bak för bättre vikt fördelning ;-)
hehe eller så är det bättre att ha dom nära förbrukarna för att minska förlusten i kablar... mm

Smithy skrev:
shidapu skrev:
Massa skit snack, drömmade om planer man vill och ska göra.

Sladdande på snön, och ja... sedan brukar i alla fall dra mig till kudden.

Men det är trevöigt. även om jag gärna ser att man snackar lite mera skit under lit elängre tid

Var ungefär det jag trodde, låter kul, inget sladdande för mig dock med min FWD... wink
Får jag fråga angående din enorma ljudanläggning, brukar du ha på den med motorn av och hur länge kan du i så fall spela? Slits batteriet åt ett håll utan att laddas då eller, för det där batteriet du hade i dina album såg inte ut att få plats under huven. wink

Najs anläggning!

Oki! Tänkte bara om det finns någon bra metod för att spela upp låtar med motorn avstängd utan att köra slut på batteriet, men antar att det enda alternativa är en generator av något slag... wink

9-3 Driver

Herr
851 Inlägg
21 december 2011
C-teck laddare / nät ström. om man ska spela mer än lite..

Stegen drar ju en del ström, så man måste tillföra ström med.. anars brinner skiten upp och man har ingen ström att starta bilen med.

Smithy skrev:
shidapu skrev:

Smithy skrev:

Najs anläggning!

Oki! Tänkte bara om det finns någon bra metod för att spela upp låtar med motorn avstängd utan att köra slut på batteriet, men antar att det enda alternativa är en generator av något slag... wink

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]

1 196 Inlägg
22 december 2011
shidapu skrev:
Det var en kille med en Röd Polo som jag stod och pratade med han handde en DD 2512a. som han var missnöjd med att han inte spelade sönder...

Skulle vilja komma i kontakt med honom...

Haha jag är absolut inte missnöjd över den, hade jag varit det så skulle jag inte åka och hämta en till efter jobbet idag wink

241 Inlägg
23 december 2011
För dåligt väder för mig. sad

75 Inlägg
4 januari 2012
Tjena alla glada!
När blir nästa träff i kungenskurva?

1 224 Inlägg
5 januari 2012
Trådstartare
Så fort riktig snö och halka kommer smile

Skriv gärna i denna tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=234229

i-vtec Do you?

353 Inlägg
5 januari 2012
Lowpass skrev:

HALKA KOMMER IKVÄLL! wink

1 224 Inlägg
5 januari 2012
Trådstartare
Galnt skrev:
Lowpass skrev:

HALKA KOMMER IKVÄLL! wink

lägger upp för idag då smile

i-vtec Do you?

Audi:ot
183 Inlägg
5 januari 2012
Jag ska dit ikväll. Är nog säkerligen en del till. Ses där! smile

Aerodynamics is for those who cannot manufacture good engines.

Sök