crazy75 skrev:
Ztyling skrev:
Kan ingen utveckla något säkerhetssystem för just vingar? Typ något larm som känner av när någon är och rycker i vingen, eller så att man kan spåra den med GPS som jag läste här någonstans.
Jag hade lätt köpt ett sådant stöldskydd. Har också en R-vinge och tittar varje morgonen ut på bilen för att se ifall vingen sitter kvar, lite jobbigt.
Man kan väl koppla billarmet till vingen. Du har ju en avkännare per dörr, huv och backlucka. Skaffa en till avkännare och koppla in den till vingen. Bör vara väldigt platt, men det finns ju till vanliga huslarm så varför inte till bilen? Kolla på ELFA.
Jo visst men när väl larmet går så har dom redan hunnit springa bort med vingen..
Det är väldigt få som bryr sig om ett bilarm i dag och alla bor inte brevid sin garageplats.Folk lyssar bara om det är ens eget larm om "inte" så somnar dom om igen.
Men som jag sagt tidigare i tråden så är problemet markanden som styr det hela.Hadde inte funnits folk som ville köpa stulna saker så hadde det inte vart så många problem.
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS