3309
Sök

Stulna framfjädrar..

42 Inlägg
5 december 2011
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/158/157461/157461-645ff467f22ed14b2572cfd0ffc7f8b8.jpg

som ni ser på bilden så fick man sig en väldigt konstig syn imorse.. vem f*n tar sig tid att sno ett par gamla rostiga kapade framfjädrar.. men ena hade dom tappat.. den lega framför bilen när pappa for på jobbet. alla kommer säkert tro att jag driver nu.. men något less är man.

https://www1.garaget.org/gallery/images/158/157461/157461-5ba2085570613866b2794b688484ded5.jpg

så om någon vet nått om detta så hör av er till mig.

-->*Persson*<--
287 Inlägg
5 december 2011
Va faaan :S är inte det mycket jobb å ta bort dom?

"Drive It Like You Hate It"

42 Inlägg
5 december 2011
Trådstartare
PerssonTheKung skrev:
Va faaan :S är inte det mycket jobb å ta bort dom?

nej.. bara ett brytjärn och en domkraft genom att dom är kapade sad vad less man blir när folk inte kan skillnad på mitt och ditt..

-->*Persson*<--
287 Inlägg
5 december 2011
mjoo kan förstå det. å jag menar vad kan dom kosta om dom skulle köpa dom på skroten? fattar inte hur folk tänker.

"Drive It Like You Hate It"

42 Inlägg
5 december 2011
Trådstartare
PerssonTheKung skrev:
mjoo kan förstå det. å jag menar vad kan dom kosta om dom skulle köpa dom på skroten? fattar inte hur folk tänker.

jadu, jag vet inte 2 st nya mercedes original kostar iaf 2200:- så man får en sänkningsats för samma pris..

187 Inlägg
5 december 2011
Men va i h-vete? är ju sjukt störande...iofs så hade jag inbrott i bilen på Nya Zeeland och den fan snodde en fisk som skulle bli middag sad

Never underestimate the power of stupid people in large groups...

Kokar ris
923 Inlägg
5 december 2011
haha är det sant!? vem fan orkar med besväret? va mysigt med snö ni har där uppe förresten!

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"

42 Inlägg
5 december 2011
Trådstartare
Svanb3rg skrev:
Men va i h-vete? är ju sjukt störande...iofs så hade jag inbrott i bilen på Nya Zeeland och den fan snodde en fisk som skulle bli middag sad

jodu, men dom hade tänkt ta mera, fälgarna har varit fulla med snö och is, det var bort skrapat.. sen har dom väl kommit på att jag har låsmutter på alla fyra hjul och lämnat dom. sen hade dom skrapat upp passagerar rutan för att titta om jag hade någon stereo. tur som fan att dom inte slog in rutan för hade bara lagt in stereofronten i handsfacket. men något måste ha stört dom när dom bara hann ta fjädrarna sad

42 Inlägg
5 december 2011
Trådstartare
cenoxide skrev:
haha är det sant!? vem fan orkar med besväret? va mysigt med snö ni har där uppe förresten!

jo, undrar det också. jo skönt med lite snö som kom i lördags smile

Mästarsexamen i slägghantering
181 Inlägg
5 december 2011
Jo det var ju lite tur att vi var och titta på bilen i morse :o vilka jävla idioter

Bilar utan turbo suger..

42 Inlägg
5 december 2011
Trådstartare
Emppu_R skrev:
Jo det var ju lite tur att vi var och titta på bilen i morse :o vilka jävla idioter

jo hurrudu, tur som fan var det smile

165 Inlägg
5 december 2011
låter som en myt..

5 111 Inlägg
5 december 2011
Med tanke på att det gäller Mercedes och Norrbotten så tror jag inte alls att det är en myt.

42 Inlägg
5 december 2011
Trådstartare
jo, jag vet att det låter som en myt. men nu äre så att dom blivit stulna, kan ladda upp bild imorgon på domkraftsspår, fotspår, färg från fjädrarna och bilspår som kört iväg. kunde gissa på att nån skulle tro att det var en myt. men värt att jag ska göra något försäkringbedrägeri på framfjädrarna när bilen är obesiktad, oskattad, oförsäkrad.

tyvärr, sanningen är svår att tro i det här fallet.
men när min pappa kört in min bil på gården igår kväll så var den högre. sen när han kommer ut imorse så fråga han sin tjej, om fjädern låg framför bilen igår kväll. och båda sa nej. så vi vet inte hur vi ska göra.

42 Inlägg
5 december 2011
Trådstartare
Volvo544special65 skrev:
Med tanke på att det gäller Mercedes och Norrbotten så tror jag inte alls att det är en myt.

Jo, det är sant men fattar inte varför man inte ens får ha sina egna saker ifred hemma på gården..

5 111 Inlägg
5 december 2011
Du lär ju inte få se röken av dem igen men anmäl det om inte annat till polisen, det skall man alltid...

187 Inlägg
5 december 2011
Tjuvfan bor alltså i Gällivare och kör en Merca eftersom han skulle ha fjädrar...och extralysen har han redan på bilen eftersom du fick behålla dina.Så håll utkik efter en nysänkt MB smile

Never underestimate the power of stupid people in large groups...

42 Inlägg
5 december 2011
Trådstartare
Volvo544special65 skrev:
Du lär ju inte få se röken av dem igen men anmäl det om inte annat till polisen, det skall man alltid...

jo, har gjort det. beställde även nya idag. tänkte att jag måste lägga ut det här på garaget så man kanske får reda på om nån har hört något iaf smile

42 Inlägg
5 december 2011
Trådstartare
Svanb3rg skrev:
Tjuvfan bor alltså i Gällivare och kör en Merca eftersom han skulle ha fjädrar...och extralysen har han redan på bilen eftersom du fick behålla dina.Så håll utkik efter en nysänkt MB smile

jo, det var de jag tänkte på smile ska hålla utkik efter en som blivit sänkt idag/inatt om jag känner igen den sen tidigare

Darkus
5 december 2011
Förstår int hur en del dumhuvuden tänker. roll

På min förra vinterbil stal dom blinkerserna fram på en gammal volvo 240. På båda sidor.
Dom kostar ju typ 300 kr på en skrot.

En del är villiga att riskera sina liv för 300 kr tydligen.
Senast redigerat av Darkus (5 december 2011)

Sök