3327
Sök

Stulna framfjädrar..

Gammal och grinig
362 Inlägg
5 december 2011
Haha, fan vilka hemska människor det finns.

Dock är det inget nytt att folk snor konstiga saker, polaren fick 4 rutor sönderslagna, dom sket i GPS'en, allt dom tog var en påse bilar och en cola. Man börjar ju undra vad det är för fel på världen.

10 Inlägg
6 december 2011
Fyfan vad tråkigt ! Ska hjälpa dig och kolal efter en nysänkt merca. smile
Du borde anmäla det, men polisen i Gällivare är inte till så stor hjälp iaf :s

Mästarsexamen i slägghantering
181 Inlägg
6 december 2011
Inte myt, var jag som körde hem den med björkman och dagen efter var den låg som glocalnet

Bilar utan turbo suger..

1 067 Inlägg
6 december 2011
tc3e skrev:
låter som en myt..

Yta stor som stockholm och upplands län..    2 snutar .   

Är vilda västern där nurörtiden tyvärr sad

1 319 Inlägg
6 december 2011
Darkus skrev:
Förstår int hur en del dumhuvuden tänker. roll

På min förra vinterbil stal dom blinkerserna fram på en gammal volvo 240. På båda sidor.
Dom kostar ju typ 300 kr på en skrot.

En del är villiga att riskera sina liv för 300 kr tydligen.

Utveckla gärna detta, tack.

_----------'

1 067 Inlägg
6 december 2011
sleepyoh skrev:
Darkus skrev:

På min förra vinterbil stal dom blinkerserna fram på en gammal volvo 240. På båda sidor.

Mycket jaktvapen i Gällivare.. Skogen är djup.     Frågor på det?

Darkus
6 december 2011
Menar att hadde jag fått tag i tjuvarna på bar gärning så hadde dom fått åkt en tur i min baklucka ut i ödemarken..sen grävt sin egen grav.
Å skulle nån hitta dom sen och polisen misstänkte mej och hadde jäddra bra bevis. Då hadd ja nog hävdat tillfällig sinnesförvirring.

sleepyoh skrev:
Darkus skrev:

1 319 Inlägg
6 december 2011
Hool skrev:
sleepyoh skrev:
Darkus skrev:

Mycket jaktvapen i Gällivare.. Skogen är djup.     Frågor på det?

jag är mer storstads/förorts människa så den vinkeln tänkte jag aldrig på. Att däremot skjuta någon för 300 kronor visar ju att man inte riktigt är frisk.

Sen vet jag inte riktigt vad för typ av folk som huserar där uppe, men av allt jävla pack jag känner som är ute och länsar bilar tjackade som få på nätterna har alltid med sig någon form av tillhygge ifall självförsvar behövs..
Senast redigerat av sleepyoh (6 december 2011)

_----------'

1 319 Inlägg
6 december 2011
Darkus skrev:
Menar att hadde jag fått tag i tjuvarna på bar gärning så hadde dom fått åkt en tur i min baklucka ut i ödemarken..sen grävt sin egen grav.
Å skulle nån hitta dom sen och polisen misstänkte mej och hadde jäddra bra bevis. Då hadd ja nog hävdat tillfällig sinnesförvirring.

sleepyoh skrev:
Darkus skrev:

För ett värde av 300 kr? Antingen är du psykiskt körd eller så snackar du skit. Tänk om istället du får stryk wink

Jag hajar poängen liksom att man blir lack, och jag skulle nog konfrontera dessa också, om det inte är bolatorskar på 2meter, men du förstår vad jag menar kanske? Inte så att jag skulle skjuta dessa. Ska man riskera finkan för att ha knäppt någon ska man fan ha knäppt någon viktigare än en pundare som laxxar blinkers.
Senast redigerat av sleepyoh (6 december 2011)

_----------'

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
6 december 2011
Darkus skrev:

sleepyoh skrev:
Darkus skrev:

Haha du verkar ha bra koll. Vem är värst blinkersknyckaren eller psykopaten som tvingar honom att gräva när det är kärle i backen, lycka till.

2slow

Darkus
6 december 2011
antagligen psykiskt störd för jag vet hur jävla tokig jag blir när jag blivit bestulen.cool

sleepyoh skrev:
Darkus skrev:

sleepyoh skrev:

För ett värde av 300 kr? Antingen är du psykiskt körd eller så snackar du skit. Tänk om istället du får stryk wink

1 067 Inlägg
6 december 2011
Behövs int gräva nå.. Mycke björn där.

1 319 Inlägg
6 december 2011
Fan man kanske skulle flytta norrut och bli torped? Verkar enkelt. Har ni egna erfarenheter att dela med er av? smile

_----------'

Jävel
2 018 Inlägg
6 december 2011
Ja ska fan flytta te norrland wink Så jävla skön stil. Har drömt om de sen ja va liten sparv smile

You got to risk it, to get the biscuit :)

Darkus
6 december 2011
See no evil, talk no evil, hear no evil är en bra start på lektionen cool

sleepyoh skrev:
Fan man kanske skulle flytta norrut och bli torped? Verkar enkelt. Har ni egna erfarenheter att dela med er av? smile

42 Inlägg
6 december 2011
Trådstartare
Plankpojk skrev:
Ja ska fan flytta te norrland wink Så jävla skön stil. Har drömt om de sen ja va liten sparv smile

bara att göra det men man blir av med saker tit som tät.. säkert är 10% av dom som bor i lilla gve hära knarkare/alkisar. så försvinner rätt mycket saker.. nu i somras snodde dom en gräsklippare av granen och syrrans moppe. det återfanns viserligen men fattar inte vitsen att sno ett par framfjädrar tyvärr.. smile

1 319 Inlägg
6 december 2011
jbjorkman skrev:
Plankpojk skrev:

bara att göra det men man blir av med saker tit som tät.. säkert är 10% av dom som bor i lilla gve hära knarkare/alkisar. så försvinner rätt mycket saker.. nu i somras snodde dom en gräsklippare av granen och syrrans moppe. det återfanns viserligen men fattar inte vitsen att sno ett par framfjädrar tyvärr.. smile

Känns jävligt krångligt att släpa med sig domkraft och grejer dit, för att i snön ta bort dina framfjädrar. 300kr på skroten känns ju värt även för den fattigaste studenten. Men det finns ju körda människor så..

_----------'

Mästarsexamen i slägghantering
181 Inlägg
6 december 2011
Pundare säkert :o bara hälsa på med järnspett om man får reda på vem det är!

Bilar utan turbo suger..

Gammal och grinig
362 Inlägg
6 december 2011
sleepyoh skrev:
jbjorkman skrev:
Plankpojk skrev:

Känns jävligt krångligt att släpa med sig domkraft och grejer dit, för att i snön ta bort dina framfjädrar. 300kr på skroten känns ju värt även för den fattigaste studenten. Men det finns ju körda människor så..

Det verkar inte ha slagigt en enda människa att det här kan vara ren vandalisering? Nån jävla bärplockare har tuggat på fel kantarell och ått för sig nått, eller några jävla kids som inte har något bättre att göra? Du som är från stockholm borde väll mycket väl veta vad det husar för remslacktare i det här landet. I förorten får man ju fan kedja fast skräpet i papperskorgen tillomed.

Grafisk Designer
220 Inlägg
6 december 2011
Svanb3rg skrev:
Men va i h-vete? är ju sjukt störande...iofs så hade jag inbrott i bilen på Nya Zeeland och den fan snodde en fisk som skulle bli middag sad

Haha de va de sjukaste... synd på fisken dock!

Jävligt ovanligt att ge sig på ett par fjädrar och sen dessutom tappa ena?
Kan det vara så att de har blivit avbrutna/påkomna så där finns något/några vittne?
Fråga runt lite, kanske någon som sett något.

Emil Svensson
V70R -04
Grundare av
facebook.se/breakinnecksdaily

Sök