4556
Sök

Söker efter någon fin Bmw 535i Manuell i bra skick till Mars.

4 Inlägg
7 december 2011
Trådstartare
Ja hejsan det är så som rubriken lyder. Jag funderar nu på att köpa mig en BMW 535i i fint skick till Mars (Kanske för tidigt att planera och kolla upp, men vill vara på den säkra sidan så att säga och redan kolla upp någon! På blocket finns det ingen som  jag är intresserad av. Så jag undrar om ni känner någon, eller vet någon bra hemsida där dom säljer fina 535i med t.ex fina fälgar och bra utseende. Jag vet att bilen ligger runt 15.000 - 30.000 (inte mer). Så det får bli min bud. Vi säger max 30.000Kr och OBS. Bilen skall vara Manuell. EJ Automat! Never never never! Så hjälp mig nu Grabbar och Tjejer är ni snälla! Förlåt, jag menar också BMW E34 !

Mvh
Senast redigerat av Logitech88 (8 december 2011)

210 Inlägg
7 december 2011
om du kollat på blocket osv . hur ska vi kunna hjälpa dig ?

4 Inlägg
7 december 2011
Trådstartare
Har kollat blocket, finns tusentals fler sidor....

1 482 Inlägg
8 december 2011
E39 du söker?

Om det nu är till mars rekomenderar jag dig att söka runt på tyska sidor och importera.

BLT Service
Theracords Music Label

2 763 Inlägg
8 december 2011
Noxxer skrev:
E39 du söker?

Om det nu är till mars rekomenderar jag dig att söka runt på tyska sidor och importera.

Tror faktiskt att han menar E34 wink

Du får väl söka runt lite, du kan ju söka olika sidor på "google.se"  smile

Volvo - For Life

4 Inlägg
8 december 2011
Trådstartare
BOLIN_ skrev:
Noxxer skrev:
E39 du söker?

Ja jag menar E34 hehe förlåt glömde lägga till det. Men skulle du kunna visa mig någon Tysk sida? Har så svårt o hitta på google.. Vet inte hur jag ska skriva in för att få fram begagnade bilar i Tyskland hehe

2 763 Inlägg
8 december 2011
Logitech88 skrev:
BOLIN_ skrev:
Noxxer skrev:
E39 du söker?

Ja jag menar E34 hehe förlåt glömde lägga till det. Men skulle du kunna visa mig någon Tysk sida? Har så svårt o hitta på google.. Vet inte hur jag ska skriva in för att få fram begagnade bilar i Tyskland hehe

DEn ända tyska sidan jag vet är väl mobile.de men det finns ju även tyska blocket smile

Volvo - For Life

Supraman
2 300 Inlägg
8 december 2011
Hej.

Det är inte stora sexan (535) men kan rek 530 (lilla v8) men kan rek v8an, den finns med manuell låda, tyvärr finns inte den stora åttan med manuell låda.
Bara ett tips om du e öppen för andra motorer.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.

2 763 Inlägg
8 december 2011
Stefan Varberg skrev:
Hej.

Det är inte stora sexan (535) men kan rek 530 (lilla v8) men kan rek v8an, den finns med manuell låda, tyvärr finns inte den stora åttan med manuell låda.
Bara ett tips om du e öppen för andra motorer.

Jodå, den stora V8:an finns visst med manuell låda, den är dock inte vanlig och vad jag vet finns den bara i sedanare smile BMW 540 alltså smile

Volvo - For Life

1 418 Inlägg
8 december 2011
Över 3000 st 540 tillverkades med manuell låda.
vänsterstyrda för den europeiska marknaden så var det 797 sedan och 499 touring

Säger precis som jag tycker och tänker! Har alltid gjort och kommer alltid att göra det :)
Yttrandefrihet på Garaget.org? Nej tydligen inte.

2 763 Inlägg
8 december 2011
Lindberg88 skrev:
Över 3000 st 540 tillverkades med manuell låda.
vänsterstyrda för den europeiska marknaden så var det 797 sedan och 499 touring

Tack för korrigeringen smile

Volvo - For Life

12 086 Inlägg
8 december 2011
Jag har en av dom, köp skiten.

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
8 december 2011
JapMax skrev:

lol

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

4 Inlägg
8 december 2011
Trådstartare
JapMax skrev:

Säljer du?

Sök