Kan ni komma med lite mer detaljerad info om hur det kommer gå till att ställa ut bilen med er? Kommer vi att stå utanför mässan på parkering eller inhägnat, eller hur ligger det till? Har inte varit på mässan i Ösd innan nämligen:) mvh
de är stora flyghangarer som man kan ställa ut i om man vill men då får man ta de via mässkonsult. vi är ute på området, samma ställe, inhägnat område stort som bara den så de är som gatbilar avdelingen utanför
Okej låter grett! Kan vem som helst stå på "gatbilar avdelningen" utanför eller är det bara vi som har anmält oss här?
Har skruvat ihop nissan nu på en dag. Skulle starta och märkte att något var galet.. RAS tror jag det heter!! Det är en förbannelse över min bil.. Om någon kan dela med sig av ett garage så jag får riva motorn igen kanske jag kan komma. (trött på att skruva ute i snöovädret)
Har skruvat ihop nissan nu på en dag. Skulle starta och märkte att något var galet.. RAS tror jag det heter!! Det är en förbannelse över min bil.. Om någon kan dela med sig av ett garage så jag får riva motorn igen kanske jag kan komma. (trött på att skruva ute i snöovädret)
men är du seriös... hahah vafan är de med din bil...... har garaget för långt från stan så ja tror inte du vill va där
Såg tidigare en fundering om billjudstävling..... Nu är det klart att det blir av! På lördagen håller uIASCA BassBoxing och IdBL en ljudtävling där den som vill får anmäla sig och prova sin ljudstyrka!!
Måste tyvär tacka nej iaf, har nu fått svar på att bilen inte kommer bli klar i maj. Så jag och kristoffer med golfen får stå över i år tyvär, får hoppas på nästa år istället!
Måste tyvär tacka nej iaf, har nu fått svar på att bilen inte kommer bli klar i maj. Så jag och kristoffer med golfen får stå över i år tyvär, får hoppas på nästa år istället!
fan va trisst ja får jaga på mkiv så får vi ta en repa neröver och känna på storstan lite i sommar då
fan va trisst ja får jaga på mkiv så får vi ta en repa neröver och känna på storstan lite i sommar då