Aktiv tråd dehäär Men fått lite gjort iaf, va inne på bess för nån vecka sen , fick 2 2or, trodde det skulle vara betydligt mer!! Fick på avgassystem och rostskadat drag, så reggar om utan drag.
Helt nytt avgassystem ligger hemma , och ny katt beställs nog idag, skadar aldrig med nytt. Byggde även ny hatthylla idag, ser lite knepigt ut men syns inte sen när de hamnar i bilen ändå
Så här kommer 2 bilder Bortse fråån mitt extremt stökiga rum, eller ja det man ser av det iaf , tråkigt att städa!!
Jahappp, får väl updatera lite då, känns gött meningslöst men ändå ^^ Har iallafall fått upp ny katt och avgassystem. Dock inte nån bild på det färdiga resultatet , men ni vet nog hur ett sånt ser ut
Update 27/2 -12 Idag har det hänt endel! Började med att jag besiktigade den, inga problem på den fronten iallafall Sedan har det blivit lite annat gjort, den som kikar får se. Hände även en liten incident förut, men har nog fått tag på delar iaf
Undra vad som händer här?
Har inhandlat mig en turbogrilll Ser liiite bättre ut, har dock inte fästen till grill , så säg till om nån har! Har även tappat en list under ena strålkastaren
Här var det tomt
Aha, därför det var så tomt! Klöve som man är glömde man att ta kort inne i garaget, så kommer bättre bilder nån da Även dragit lågnivå samt högtalarkabel.
Fick även med min mycket fina hatthylla också
Extremt dålig bild, men blev bättre, få på läpp typ imorgon eller nåt skulle ja tro.
Helhetsbild.. Somsagt kommer läpp och addon på nån dag här Och väldigt skiten samt mobilkamera..