Är antennerna inkopplade till nåt eller är det bara rekvisita? Skit i gnällspikarna och kör på det du har tänkt, jag gillar konceptet. Är faktiskt inne på samma spår med min kärra.
Är antennerna inkopplade till nåt eller är det bara rekvisita? Skit i gnällspikarna och kör på det du har tänkt, jag gillar konceptet. Är faktiskt inne på samma spår med min kärra.
Tack
för att du gillar det. Jo då Antennerna är inkopplade och de kommer två stycken radios så snart jag hittar ett par kablar är med dragna i från antennerna.
jo man ska ju göra det man själv vill annars skulle ju hela värden ha volvo 740 med b23 och 2,5 tums avgas och japps dämpare och folk som säger passa dig jag plockar dig när jag vill minst 1000 hp
Härligt projekt Jävla gnäll på flickorna tidigare dock. Kör på för fan Polisen kan inte ge dig böter så länge du inte använder dig av grejerna på allmän väg. Just go for it
Härligt projekt Jävla gnäll på flickorna tidigare dock. Kör på för fan Polisen kan inte ge dig böter så länge du inte använder dig av grejerna på allmän väg. Just go for it
Tack Tack för de så klart kommer de köras på så de ryker
Då var de inte så roligt idag kom ut till bilen då var alla 4 däcken sönder skurna från sidorna.. Blir att man får hyra garage:varför måste folk bara förstöra och förstöra. Bra start. rolleyes:
Då var de inte så roligt idag kom ut till bilen då var alla 4 däcken sönder skurna från sidorna.. Blir att man får hyra garage:varför måste folk bara förstöra och förstöra. Bra start. rolleyes:
även om jag är kritiskt till ditt projekt så hoppas jag att du får tag i idioten/idioterna,folk som inte kan ge fan i andras grejer är det fel i huet på
även om jag är kritiskt till ditt projekt så hoppas jag att du får tag i idioten/idioterna,folk som inte kan ge fan i andras grejer är det fel i huet på
Tack för stödet du gav ja de är så för jävligt som folk saboterar för andra.
roligt projekt:) men civilbilarna har väl inte takräcken?
Jo, det kan de ha. De som har det orginal på bilen har kvar det även som civilare, varför ta bort dem? Är ju ingen större skillnad mellan en vanlig bil och en civilare mer än utrustningen (varav namnet civilare).
Ser hursomhelst bra ut, hade nog varit fetare med en svart men vit funkar också. Trevligt projekt!
Ska du inte ha nån cool kamera i framrutan också (vet inte om det nämnts redan för jag har inte läst igenom tråden) Men en kamera i framrutan som filmar bilar framför!