En fråga till er båda, har ni köpt strålkastare med angeleyes eller har ni monterat det själva? Har ni isåfall tagit bort p-ljuslampan helt?
Sen en fråga till dig Apelgren, var det jobbigt att splitta strålkastaren?
Monterat själv, min sitter kvar men sladdarna sitter inte i, dom har jag till angel eyesen. Har gjort på en annan bil med LED angeleyes och där tog vi bort lampan helt.
Och ta i sär lysena är bland de simplaste man kan göra var bara försiktig
Okej Är de bara klipsade eller bara limmade eller både och?
Hur gick du till väga?
Om du inte ens tagit bort lysena från bilen: Först får du ta bort lisen som sitter under själva lyset, där stålkastarrengöringen sitter (om man har de). Sen sitter det fem skruvar, två uppe på, två under och ett bakom ner. Sen sitter allt med klips. Först får du ta bort ögonlocket/dropplisten. Efter det tror jag att det är 6-7 klips som du får köpa försiktigt. En plattskruvmejsel borde funka. Man vara lite pillrigt men den ger mig sig till slut.
Ja man tycker ju att det borde vara uppbyggda på samma sätt även om det är olika sorters strålkastare Enda skillnaden är la att jag är illa tvungen att plocka bort hela fronten först ^^
Ja man tycker ju att det borde vara uppbyggda på samma sätt även om det är olika sorters strålkastare Enda skillnaden är la att jag är illa tvungen att plocka bort hela fronten först ^^
Sant haha surt, men min är super enkel att ta bort så det ska nog inte vara några problem
Nu börjar den faktiskt se ut som en bil igen, och nej det är inte inpassat ordentligt. Nu är det bara sista på fronten, lister, fönsterhiss samt bumper kvar. Sen är det bara smacka på fälgarna och köra!
Nu börjar den faktiskt se ut som en bil igen, och nej det är inte inpassat ordentligt. Nu är det bara sista på fronten, lister, fönsterhiss samt bumper kvar. Sen är det bara smacka på fälgarna och köra!