Allt med bygget går inte ssom ja vill;/ först så blir färgen dålig. och nu funkar de inte med nya diffen ... snart eldar ja upp skiten,, OM inte någon snäll själ har en e30 diff ligger och kanske vill sälja den till mig?
Lite info nu igen då:) diffen fixad, rör dragna till handbromsen, fjäderbenstornen ombyggda, hoppas på provtur i helgen:D
Hur löste du med handbromsen, vart det en backventil eller ej ?
O hur drog du rören ?
Löste det med extra ok bak så behöver ej backventil:) Rören drog jag igenom gamla hålen till bältes bultarna och vidare längs karossen till bromsslangen
Lite info nu igen då:) diffen fixad, rör dragna till handbromsen, fjäderbenstornen ombyggda, hoppas på provtur i helgen:D
O hur drog du rören ?
Löste det med extra ok bak så behöver ej backventil:) Rören drog jag igenom gamla hålen till bältes bultarna och vidare längs karossen till bromsslangen
Aha det missade jag, lite flera bilder på bromsoken o fästen hade uppskattats. vill gärna se i närbild hur du gjort. Det fanns en förr som hade dubbla Yamaha R6-ok på en skiva som satt på kardanen :-) Inga planer alls på att besiktiga då antar jag ang dragningen av rören hehe
kanon du vad gjorde du med framvagnen för att kunna styra så mycket? helt sjukt ju vill ha det så på min med
du har inte lust att gjuta av dina framskärmar sen o sälja till mej? riktigt jävla fräckt asså, gillar bilen skarpt
finns att köpa kit till att få så:P wisefab heter det dock väldigt dyrt. de roliga är att dom sak gjutas av längre fram i tiden:D både bak och fram;) så kanske inte omöjligt att ja börjar sälja:D
O hur drog du rören ?
Aha det missade jag, lite flera bilder på bromsoken o fästen hade uppskattats. vill gärna se i närbild hur du gjort. Det fanns en förr som hade dubbla Yamaha R6-ok på en skiva som satt på kardanen :-) Inga planer alls på att besiktiga då antar jag ang dragningen av rören hehe
kommer bilder på fästet:) ja jag hade tanke på att ha oken på drivaxlarna istället men skulle bli så jobbigt:P,, ne den här bilen kommer inte se besiktningen någe mer:D
Så här är fästerna till oken gjorda dock inte de snyggaste men har men inte laserskärare så blir de så:P ska svetsas lite till på den här sidan va tydligen inte helt klar:P Sen prova ja slänga i stolarna och bältena så man ser hur de ser ut:) snyggt:D målat om lite i helgen;)
Dragningen på bromsrören:D sen va de ju klart att man glömde att ta kort vid axeln.... men men takräcke på oja:D
Sen när man åkte hem så leta man grus väg att åka lite på:) och som ett tecken från gud såg jag de här xD hahah