Bläddra nårra sidor bakåt så finns bilder och info...
Jo hur han byggt där bak ar man läst om men tänkte på inne i kupén hur han byggt? Kanske finns bilder på det med? kanske är iPhonen som är så pass seg så man inte får fram allt :p
Bläddra nårra sidor bakåt så finns bilder och info...
Jo hur han byggt där bak ar man läst om men tänkte på inne i kupén hur han byggt? Kanske finns bilder på det med? kanske är iPhonen som är så pass seg så man inte får fram allt :p
kan fixa fram fler bilder på det om de skulle vara så:P
Sugen att se bilen in action? eller bara sugen på att leka av sig lite med egen bil?? och nej du behöver inte ha någon super trimmad bil för att vara med kom med din volvo,bmw,ford,mb, ja va du nu har och kör slut på lite däck bara och ha skoj:D
skulle vara roligt och kolla,har biltema koppling och slungdiffad bakaxel som fungerar lite när den vill så tyvär får man stå vid sidan,än så långe ialla fall
Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull
skulle vara roligt och kolla,har biltema koppling och slungdiffad bakaxel som fungerar lite när den vill så tyvär får man stå vid sidan,än så långe ialla fall
Det är ju sak samma XD bara de går att köra så de bildas lite rök så är de ju bara att åka:D hehe men kommer komma flera gånger att kunna köra annars:D
problemet e ju att den vill inte alltid släppa när det är blött ute men har kommit på att jag får skaffa en separat lekbil som inte används till något annat än just leka
Demokrati betyder helt enkelt att folk klubbar ner folk för folkets skull
problemet e ju att den vill inte alltid släppa när det är blött ute men har kommit på att jag får skaffa en separat lekbil som inte används till något annat än just leka
Jaha då kanske de inte är så skoj xD de tycker jag låter som en bra ide:D