Lack och kaross
Darkus skrev:Vad hände med resten av kaross delarna?
Tirkedal skrev:Darkus skrev:Vad hände med resten av kaross delarna?ja dom ligger i garaget:D han inte fixa klart en fram skärm och huv så jag strunta i att ha med dom då:P
Darkus skrev:Funkar ju å köra ändå Tirkedal skrev:Darkus skrev:Vad hände med resten av kaross delarna?ja dom ligger i garaget:D han inte fixa klart en fram skärm och huv så jag strunta i att ha med dom då:P
allenalle skrev:vart de mycket bilar? tyvär kom jag inte dit som jag tänkt gick nånting sönder? (A)
ToTTeN skrev:Helvette vad skoj de va . Kul å snacka lite med. Din ser rickigt frän ut!!
allenalle skrev:va fan då,du får se till och komma till eskilstuna när det beger sig så man får se bilen in action
Darkus skrev:Hehe..men nu har du inte behövt breddat bak
Tirkedal skrev:Darkus skrev:Hehe..men nu har du inte behövt breddat bakvarför inte? :S
Darkus skrev:För du åker ju med spinkiga hjul Tirkedal skrev:Darkus skrev:Hehe..men nu har du inte behövt breddat bakvarför inte? :S
dahlens skrev:tror bara det är så att det är tillfälliga hjul
Tirkedal skrev:dahlens skrev:tror bara det är så att det är tillfälliga hjul ne de är ju dom som ska vara på
Darkus skrev:Feta jäddra spacers så får du ut hjulen. Måst du byta bakaxel eller går det å bygga om till 5 bult?? Tirkedal skrev:dahlens skrev:tror bara det är så att det är tillfälliga hjul ne de är ju dom som ska vara på