Jag håller på och laddar ner den nya expansionen, så tänkte spela när jag kommer från jobbet vid 22:30. Hoppas det inte har hänt något så skiten stannat..
Jag heter iaf Touchofred7 på Battlelog, adda om ni vill spela nån gång !
Senast redigerat av TouchOfRed (11 september 2012)
Jag håller på och laddar ner den nya expansionen, så tänkte spela när jag kommer från jobbet vid 22:30. Hoppas det inte har hänt något så skiten stannat..
Addat
Och kan säga att AK är riktigt kul! Lite för lite folk kanske, med tanke på att kartorna är stora som fasen.
Addat
Och kan säga att AK är riktigt kul! Lite för lite folk kanske, med tanke på att kartorna är stora som fasen.
Addat
Lira ikväll då?
Kan tyvärr inte ikväll. Börjar jobba 4 imorgon bitti, så lägger mig rätt tidigt för att palla gå upp Dock långhelg denna helgen, så då blir det spela!
Lira ikväll då?
Kan tyvärr inte ikväll. Börjar jobba 4 imorgon bitti, så lägger mig rätt tidigt för att palla gå upp Dock långhelg denna helgen, så då blir det spela!
Synd, ska lira sönder spelet totalt ikväll Bara att be till gudarna att allt har laddats ner ordentligt när jag kommer hem. Aa, fast i helgen ska jag fiska. Men inte på kvällen
hur i HELVETE klara man av helekopter uppdraget på CO.. klara fan inte av att styra den. JÄVLA SKITSPEL
Det är väll inte spelets fel om du inte kan flyga? Öva upp dina färdigheter på en tom server med snabba vehicle spawns tex. Tycker själv det är mycket lättare att flyga med en joystick än med musen så köpte en billig på komplett, 200 spänn tror jag den var Logitechs basmodell, inte vridbar dock så svansen styr man fortf med wasd men funkar för mig iaf.