Audi A6 som skall få sig gnutta stance på sig! mycket gjort & mycket som ska göras! lägg gärna en synpunkt/tips eller bara en vänlig kommentar! :) Mvh Cgee
Nice det är inte roligt att byta stötdämpare på a6orna riktigt skit jobb talar av egen erfarenhet då jag sänkte min förra 40mm har bilder på hur du lättast kan göra om det är intressant MVH Fredde
All tips tas gärna imot!
kommer antagligen skita i den där "roliga" bulten & ta dom tre övre bultarna istället
Nice det är inte roligt att byta stötdämpare på a6orna riktigt skit jobb talar av egen erfarenhet då jag sänkte min förra 40mm har bilder på hur du lättast kan göra om det är intressant MVH Fredde
All tips tas gärna imot!
kommer antagligen skita i den där "roliga" bulten & ta dom tre övre bultarna istället
ja det är enklast att bara lossa dom tre där uppe och peta ur stötdämpargaffeln ur sitt läge i länkarmen sen kan du vrida ut hela skiten så här som du ser på bildenhttp://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1544241
Senast redigerat av fredde_petermann (20 februari 2012)
All tips tas gärna imot!
ja det är enklast att bara lossa dom tre där uppe och peta ur stötdämpargaffeln ur sitt läge i länkarmen sen kan du vrida ut hela skiten så här som du ser på bildenhttp://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1544241
Fick monterat coilovers! dock inte så värst många tagna kort!
Börja riva bak!
Och där har vi på coilsen bak
Duger bra bak!
Och så vart jag färdig fram!
Voila! här har vi resultatet
Låågt vart det! stänksärmen är br böjd där med, syns dåligt. Några ynka cm markfrigång. Vart alldeles för låg för min väg hemma, tar i istortsett överallt, så blir ut imorn & höja några varv
Och då kommer det även lite mer helheltsbilder, var för mörkt ute nu!
Precis sådär ska du ha den.. lite skärmvalsning å spacers bara, sen hur blire med innerskärmarna om du skaffar större fälgar?
ja får fixa nån hasplåt under bara, så man slipper oroa sig!
det vet jag faktiskt inte hur det kommer bli, men är ovalsad nu & tar bara i vid fullt rattutslag så vart lindrigare än vad jag trodde, är ju trots allt stora hjulhus