Kul idé det där med åka i stan? Men vadå har alla så bekväma bilar så ni verkligen orkar stanna, åka, stanna och åka ? Tunnlar är dock lite små kul ibland!
Black Shadow Racing @ FaceBook
---------------------
Men om vi ska åka igenom stan så kommer det aldrig att funka pga av alla rödlysen det kommer bli att man tappar bort varandra... Därför sa jag slinger bulten vi behöver inte köra WRC på den vägen vi kan glida dära plus att det är mycket nicare än att glida igenom stan..
Då slingerbulten är rätt så farlig så undviker jag att åka där. Det blir cruising för mig.
Re: Angående: Spontanträffar i Kungens Kurva Men om vi ska åka igenom stan så kommer det aldrig att funka pga av alla rödlysen det kommer bli att man tappar bort varandra... Därför sa jag slinger bulten vi behöver inte köra WRC på den vägen vi kan glida dära plus att det är mycket nicare än att glida igenom stan..
Är det inte roligare om vi börjar köra från kungens kurva in mot stan? å där kan vi ha en destination att stanna å snacka skit å fota bilarna för dem som vill??
Är det inte roligare om vi börjar köra från kungens kurva in mot stan? å där kan vi ha en destination att stanna å snacka skit å fota bilarna för dem som vill??
Finns det någonstans att stanna ganska många bilar på mitt i stan? Det är det som är det lite svåra