Bild på när motorn e i och en massa annat ditsatt:) Ser rätt tråkigt ut för tillfället, O inte snacka om hur dammig allt är runt om, men det kommer bli fint:D
Mkt är gjort under 1,5 dag nu blir en massa i veckan sen hoppas på en uppstart i början av nästa vecka kanske;) eller är man för positiv haha:)
Har du satt någon tid den skall vara klar? grymt jobbat!
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Inte än tyvärr:/ den ser bra ut annars ju? sitter revan upptill på tutan eller?
Jag skulle då bedöma den som fin iaf, fast då är jag inte så kräsen av mej. Den är lite nedsliten på så sätt att den är slätare här o där. Revan sitter på ratten i ovankant mot plastkåpan som sitter där, så den syns. Men den kanske går att limma ihop ?
Jag skulle då bedöma den som fin iaf, fast då är jag inte så kräsen av mej. Den är lite nedsliten på så sätt att den är slätare här o där. Revan sitter på ratten i ovankant mot plastkåpan som sitter där, så den syns. Men den kanske går att limma ihop ?
På god väg iaf:) Nästa steg är att få i kylaren och fortsätta med resten:) Inte långt kvar nu för uppstart:)
Det ser lite rörigt ut:p Men snart ska allt kopplas ihop, eftersom batteriet numera sitter i bagaget så är det en jäkla massa extra jobb o fixa till allt:/