Tycker den ser helt okej ut faktiskt.
Att den inte burnar och sticker iväg istället är ju bara bra.
Fördelen med 4 hjulsdrift och stora hjul. Mer eller mindre alla dom här bilarna i denna modellen lyfter på innerhjulet när man ska burna runt. Inget ovanligt.
Men med lite olika inställningar av dämparna så ska du nog kunna burna runt. Kanske lite ny dämparolja i dom hade suttit fint.
Drar jag på halv gas med min e-revo vxl på asfalt så gör den en bakåtvolt.. så bra fäste får den. Gör jag samma på gräs gör den också en bakåtvolt. På grus sprätter den och sticker iväg som ett skott. Svänger jag fullt o gasar lite så gör den piruetter som blir så snabba att den till slut slår runt
Jag har ställt mina dämpare lite mjukare för att kunna ge mera gas i starten utan att den ska slå runt..
Samma sak om man kör på halvgas och ger sulan så slår den en volt bakåt.. bra tryck i grejorna..
Men när du kört bilen ett tag så "lär" du dig hur mycket och när o var man kan gasa och inte gasa..
Ser ut som du kört sönder hjulnavet eller nått
Jag bytade just på min e-revo efter att ha smackat snett in i en stenmur i full fart.. Så jevla kallt ute så plasten blir lite skör tror jag.
Ska slänga upp lite bilder på min så blir tråden lite roligare..