I helgen har det h'änt en hel del...
lågnivåkablarna på platts... Väldigt nöjd... pimpade sterion in kopplad, så jag inte kommer behöva vara bakom sterion mera nu.. i alla fall på ett tag, till slut blev det 5st battierer tillfäligt inkopplade så A3 stegen som nu driver hal anlägningen har något att jobba med... när ekonomin till låter kommer det handlas 3-4 meter 70mm2 till nya batteribanken, samt ett 20tal batteripoler Skyldemarks med... så allt blir inkopplat korekt...
så ska ju AQ stegen in i bilen med... lådans position måste skysteras, kanske blir så att jag måste fippa mer med stömmen spå jag vet vart alla steg ska kopplas från...
men en mycket glädjande nyhet är att bilen nu mera är 99% störnings fri, bara ett svagt svart vinanade när man varvat upp på 1an eller 2an och släpper gasen så man inte hör vägbruset, men mptorn har höggt varvtal..
så men det är kanske 1/10 av det som var innan...
det är något jag kan leva med... man måste veta om det och lysna spesefikt efter det för att det ska märkas ens..
bilder finns, det blev mera bygge med, en BMW till har fått lågnivåkablar och bafflar och mojs byggt det den med..
ägaren är lätt lyrik och har ett fenuligt leende på läpparna...
nu är det dock för sent för att l'ägga upp och tämma digital kameran mm...
så håll er till tås någon dag så kommer det bilder...
och detta är ett uppryckning i kvalitet och i seriösitet...
det börjar bli rigtigt fason på mig... ^^ Tack Mica....
Nu-... SÄÄÄNG-.-.-. kl ringer på tok för tidigt för att det ska vara humant...