Sitter och funderar på planerna för bilen...
Det gick inte alls så bra som jag ville i dag, Basen bottnade med ett högt och ljudligt KLANG,PANG,BOM, och talspolen var sned... detta inte alls på hög volym... 145,5db
Det finns 2 möjliga saker som kan ha hänt...
1: Antingen Så har basen när den blivit tappad så korgen blivit stukad, så har den antingen fått en sättning i hela korgen, Så den inte kunde ha full slaglängd. så när man vrider på så...
2: Eller, Så är det något med lådan som är fel räknat, PWK räknad låda, men då första lådan jag fick var fel, och denna kom efter 30 minuter.... byggd efter konstens alla regler, skapligt nöjd med ljudet, men då ett par har påpekat att portarna är lite små, och att det är just 2st... kan tydligen strula, jag är inte låd expert, men när jag byggde den så noterade jag att portarna värkande små... Men betalar man dyra pengar för att få en låda ritad, så antar man ju att den ska vara korrekt...
Nå ja... I morgon kommer det hem något VÄLDIGT trevligt, ^^
och efter ett samtal med en trevlig pojk, så kommer min 9518 krypa...
Undrar bara lite på låd violymer nu... kommer ju ha 2st MYCKET trevliga basar hemma...
Båda mera fokuserad på SQ... det kommer DB spela lite med... men inte alls på 18"/vägg nivån
Men det kommer fortfarande vara p en sjuka nivån...
Men det kommer måsta byggas om ... MYCKET:::.... Shuck!!
Nå ja... lådan och väggen åker ur! en mindre fin låda åker in, lite mera specifik hur det blir är oklart,
Men ska försöka få in stegen under nya lådan.. så sänka ner golvet precis åvan på batteri banken,
och försöka få in lådan under baksätet Försöka göra det mera cleent..