Eventuellt kommer lokal kunna uthyras till er alla ifall jag får mitt nya jobb. Jag kommer alltså överlåta den lokalen jag har nu då ifall nån är intresserad.
Eventuellt kommer lokal kunna uthyras till er alla ifall jag får mitt nya jobb. Jag kommer alltså överlåta den lokalen jag har nu då ifall nån är intresserad.
Pris och yta ungefär? Kan vara intressant.
Kan ta det när det blir aktuellt men det rör sig om cirka 60% av kostnaden mot övriga meckplatser i Malmöområdet.
Har jagat garageplats länge nu och insett att som ensamvarg lär jag inte lyckas. Så jag ansluter mig gärna till folket här som delar intresset för ett gemensamt garage.
Saab rostar, BMW rasar, Volvo är det enda som håller när man gasar!
Det är ett plåtskjul, troligtvis helt oisolerat, alltså uppvärmning är inte att tänka på...
har kollat upp den för typ halvår eller nåt kan bara säga att det lär behövas några värmekanoner för o värma upp den lokalen isolering lika med noll
Som jag misstänkte. i vår lokal monterade vi ny luft luft värmepump och kompletterade med gasolkanon dom värsta vinterveckorna. Elkostnaden stack iväg lite men det var det värt. Kul att ha något eget...
Nu har jag överlåtit "vår" lokal med värmepump å allt och köpt hus med 120kvm verkstad samt med tre rejäla element samt smörjgrop. Najs.
Hej, Är också intresserad av att hitta ngn mekplats i Malmö eller inom någorlunda närhet, att gå ihop el ngn/ngr som har ledig plats ... Om ni känner till eller intresserad att hitta ngt skicka en blänkar.