Halloj Dudes & Brudes !
Då har vi vart i farten och gjort mer !
vi har klurat ut vart alla kablar kommr och går, tagit bort ännu mer onödiga saker samt diverse lull lull.
Här skall det bli ordning o reda snart !
Andra sidan ser mycket bättre ut
Började med att koppla bort 35mm2, samt 15mm2 till mina steg då dem skall dras om, eller ah, 15mm2 skall bort men 35mm2 skall stanna kvar då dem skall till batteriet i skuffen , har gott om kabel kvar under sätet så det kommer räcka alldeles galant
resten utav dem mindre kablarna går till säkringsboxen så dem får jag förlänga bak till skuffen
Ryckte även kabelhärvan till monojetronicen samt tändningen och det ser genast mycket bättre ut
Här ligger hela kabelhärvan till tändningen samt monojetronicen, jag skall ta och klura ut vad som kommer att behövas och vad som skall depinnas.
Brorsan skar av all isolering, detta skall ersättas med kabelstrumpa och krympslang senare.
det är ganska mycket att hålla koll på ändå
Kompleterade min singeltork med min gamla motor, gick ihop utan bekymmer
!
Mina cambershims jag köpte har olika hålbild vilket ger mig olika toein på båda sidor, höger sida sliter mycker mer än vänster och det är hela 4mm skillnad
Vill ha camber men funderar på att skita i dessa med min nya setup
jag vill inte byta 4st däck på en vår och sommar varje jävla år, har 2 helt nya liggandes som jag var tvungen att köpa
Jag får se hur Lilstorch gör med reklamationen, han hade dock bara 1 graders shims kvar, får väl ta ett par sådana som kompensation isf.
Det var alles för denna gång
!