Vore jättekul om ni kunde komma och visa upp bilarna. Finns det någon möjlighet att dom har några bilar dom inte är så rädda om ifall några vill pröva på? Vore jättebra om det kunde ordnas
Vore jättekul om ni kunde komma och visa upp bilarna. Finns det någon möjlighet att dom har några bilar dom inte är så rädda om ifall några vill pröva på? Vore jättebra om det kunde ordnas
Skall nog kanske ordnas. Dom körde igår på "BAM" i THN. Vilket uppskattades. SDå jag kollar med dom om förutsättningarna,mån om yta och var,vi skall även kolla om Biltema vill va med,då dam har lite RC prylar kvar.
Skall nog kanske ordnas. Dom körde igår på "BAM" i THN. Vilket uppskattades. SDå jag kollar med dom om förutsättningarna,mån om yta och var,vi skall även kolla om Biltema vill va med,då dam har lite RC prylar kvar.
Då om ni ska fråga om Biltema ska vara med får ni dock inte visa upp er vid oss eftersom Mekonomen är huvudsponsor för denna utställningen.. Tyvärr måste jag vara lite hård med det. Jag såg lite av dom på BAM och yta där var ju inte så stor så det skulle ju kunna ordnas. Eventuellt kanske ni kan vara utanför fritidshuset då dom har lite event där inne oxå..
Riktigt kul att se så många dyka upp!! Det kan bara bli bättre och bättre för varje år och sköter vi oss är vi mer än välkomna tebax till TORP!!
Tråkigt att du inte kan dyka upp med din Toffe
Tvättmöjligheter håller jag på att kolla upp men eftersom mekonomen inte har nått reningsåtgärder för att tvätta bilar så är det uteslutet att tvätta hos dem.