3160
Sök

Hjälp mig hitta en vettig In dash

1 Inlägg
5 september 2006
Trådstartare
Hej
Ny på forumet, det verkar ruggigt bra - det är många som kan mycket!
Nu till min fråga:
Jag har en Audi s8 där originalstereon har packat ihop, är sugen på en In dash
men vill inte spendera mer än ca 5000:- Finns det nåt bra i No names djungeln?
Mvh Tom

Anställd.. =)
126 Inlägg
6 september 2006
Grattis och välkommen hit till oss.. Har du dubbel din uttag för stereon eller är det ett ensamt litet hål?.. finns ju några riktigt billiga som du kan få in i dubbel din uttag men får placera stereon någon annanstans i så fall... elller vill du ha en stereo med inbyggd skärm i så blir det svårare..

Vadå konstapeln? jag bränner inte däck!! Ser du inte att jag har kört fast???
MSN: davidfock@hotmail.com
www.specialgrafik.se
www.club-s12.org

88 Inlägg
6 september 2006
kolla in raidopower.se dom har en hel del

"Remember, No Stairway"
Kolla in projekttråden på:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=80718

Blivande VD!
64 Inlägg
8 september 2006
sitter som teknisk support som sv-electronics.com.. där har du massa å välja mellan smile

/F

bullsmugglare
190 Inlägg
8 september 2006
ja har själv tänkt o köpa en sån här, verkar någolunda vettig till rätt pengar smile annars är det nog svårt o hitta nå vettigt i den prisklassen..=/
http://www.blocket.se/vi/9263923.htm?ca=8_s

"Det krävs två för att ljuga, en som talar o en som lyssnar"

Blivande VD!
64 Inlägg
8 september 2006
herr lilltroll skrev:
ja har själv tänkt o köpa en sån här, verkar någolunda vettig till rätt pengar smile annars är det nog svårt o hitta nå vettigt i den prisklassen..=/

Kolla våran sida om du vill.. du har precis lika bra grejjer till 1k mindre smile

/F

90mil+ på en tank.
484 Inlägg
9 september 2006
Fredrikkoraudi skrev:
herr lilltroll skrev:

Kolla våran sida om du vill.. du har precis lika bra grejjer till 1k mindre smile

/F

var inte eran sida pris satt med utan moms priser.? eller vad var det.?
Men jag kommer ihåg att det var ngt skumt med pris sättningen.

Diesel is the blood of satan.

bullsmugglare
190 Inlägg
9 september 2006
är det inge skumt med priserna som nån sa så köper jag ju hellre från er=)

usch fan vad mye roligt det fanns där=/ kommer bli pank igen=P

1 045 Inlägg
10 september 2006
jinxs skrev:
Fredrikkoraudi skrev:
herr lilltroll skrev:

/F

var inte eran sida pris satt med utan moms priser.? eller vad var det.?
Men jag kommer ihåg att det var ngt skumt med pris sättningen.

dom har haft utan moms och tull avgift tidigare, då vart det dyrare en andra firmor i slut ändan.
kan inte säga om dom har så ännu men skulle tippa på det.

http://www.blocket.se/vi/9263923.htm?ca=8_s  denna spelare är det väldigt dålig kvalitet på tyvärr, så den skulle jag inte rekomendera..

/nyberg
Senast redigerat av NMI (10 september 2006)

bullsmugglare
190 Inlägg
10 september 2006
jaha då vart det väl bara o fortsätta leta då...smile kommer väl sluta med en fast tejpad bärbar dator istället tongue

Blivande VD!
64 Inlägg
13 september 2006
Jag jobbar som teknisk support på sv-electronics.com

Vi har inget skumt "tillägg" eller någonting alls! Blir så less på NMI som inte vet vad han ens pratar om.. varje tråd jag har skrivit i så kommer han å trycker ner "Köp inte där, av oss istället för dom är skit", vettigt? Tycker ner på andra för att ditt företag går kasst? Ingen aning, du har säkert anledning

Trådskaparen: PMA så kan jag fixa rabatt åt dig om du vill så får du priside direkt!

MVH

/F
Senast redigerat av Fredrikkoraudi (13 september 2006)

1 045 Inlägg
13 september 2006
Fredrikkoraudi skrev:
Jag jobbar som teknisk support på sv-electronics.com

Vi har inget skumt "tillägg" eller någonting alls! Blir så less på NMI som inte vet vad han ens pratar om.. varje tråd jag har skrivit i så kommer han å trycker ner "Köp inte där, av oss istället för dom är skit", vettigt? Tycker ner på andra för att ditt företag går kasst? Ingen aning, du har säkert anledning

Trådskaparen: PMA så kan jag fixa rabatt åt dig om du vill så får du priside direkt!

MVH

/F

jag sa att ni har haft utan moms priser tidigare, och att jag inte vet hur ni har det nu,
men det har även stått på eran hemsida att ni inte tar ansvar för den svenska momsen,

så kan du svara på om era priser är med moms eller inte ?
eller får köparen stå för det ?

jag har aldrig heller sagt att ni är skit, och skulle nog aldrig säga det heller,
och jag skulle aldrig uttala mig om en spelare har dålig kvalitet eller inte om jag inte själv vet det,
och som din fråga ja jag har testat några ex av den. och även spelare som dom länka till från blocket, och jag vet att dom spelarna har problem med kvaliten, och därför säger jag det så folk inte beställer och blir missnöjda,

folk är redan skeptiska mot "noname" saker och då behöver man inte rekomendera dom att köpa produkter som har dålig kvalitet,

och du behöver inte bli arg eller otrevlig helt onödigt, men man kanske hitta en öm tå i något man sa,

och om du tycker jag svammlar eller har helt fel så kan vi ta det i pm så vi slipper förstöra denna tråd.

och även i andra tråden så sa stilren att han fick betala extra avgift i tullen, inte bara jag.

Citat från stilren "Angående priserna måste du tulldeklarera dom å då tillkommer som sagt en extra summa. Jag tror jag betalade 2700kr för produkten men det slutade på 3200kr. Vilket inte var så farligt dyrt då."

så jag verkade endå ha rätt....
och är det nå mer tar vi som ssagt det gärna på pm

*Edit* om du kollar reglerna för forumet också så får du inte göra reklam för din sidan som du gjort heller.

mvh nyberg
Senast redigerat av NMI (13 september 2006)

Blivande VD!
64 Inlägg
13 september 2006
NMI skrev:
jag sa att ni har haft utan moms priser tidigare, och att jag inte vet hur ni har det nu,
men det har även stått på eran hemsida att ni inte tar ansvar för den svenska momsen,

så kan du svara på om era priser är med moms eller inte ?
eller får köparen stå för det ?

Det är inbakat i priset, dvs SVE betalar momsen, INTE köparen

NMI skrev:
jag har aldrig heller sagt att ni är skit, och skulle nog aldrig säga det heller,
och jag skulle aldrig uttala mig om en spelare har dålig kvalitet eller inte om jag inte själv vet det,
och som din fråga ja jag har testat några ex av den. och även spelare som dom länka till från blocket, och jag vet att dom spelarna har problem med kvaliten, och därför säger jag det så folk inte beställer och blir missnöjda

Då är de nå skumt med ditt EX för vi får aldrig gnäll över att någon, speciellt INTE den är dåligt på nått sätt eller vis, har massa mail jag kan PMa över om de är intressant

NMI skrev:
folk är redan skeptiska mot "noname" saker och då behöver man inte rekomendera dom att köpa produkter som har dålig kvalitet,

och du behöver inte bli arg eller otrevlig helt onödigt, men man kanske hitta en öm tå i något man sa,

Jamen bara för de är "Noname", måste de betyda de är kasst då?

Jag stör mig på att du har 3 st inlägg i forumet och på _ALLA_ dom har du trackat ner på SVE, och så har du själv som signatur nån multiblablagrejjs som att folk ska kolla där istället när du trackat ner

NMI skrev:
Citat från stilren "Angående priserna måste du tulldeklarera dom å då tillkommer som sagt en extra summa. Jag tror jag betalade 2700kr för produkten men det slutade på 3200kr. Vilket inte var så farligt dyrt då."

så jag verkade endå ha rätt....
och är det nå mer tar vi som ssagt det gärna på pm

Vet ej vad det är för något han betalat, har skrivit åt honom att beställer han igen så drar vi av dedär han fick betala

NMI skrev:
*Edit* om du kollar reglerna för forumet också så får du inte göra reklam för din sidan som du gjort heller.

Kommentarer överflödiga

/F

Sök