Fredrikkoraudi skrev:
Jag jobbar som teknisk support på sv-electronics.com
Vi har inget skumt "tillägg" eller någonting alls! Blir så less på NMI som inte vet vad han ens pratar om.. varje tråd jag har skrivit i så kommer han å trycker ner "Köp inte där, av oss istället för dom är skit", vettigt? Tycker ner på andra för att ditt företag går kasst? Ingen aning, du har säkert anledning
Trådskaparen: PMA så kan jag fixa rabatt åt dig om du vill så får du priside direkt!
MVH
/F
jag sa att ni har haft utan moms priser tidigare, och att jag inte vet hur ni har det nu,
men det har även stått på eran hemsida att ni inte tar ansvar för den svenska momsen,
så kan du svara på om era priser är med moms eller inte ?
eller får köparen stå för det ?
jag har aldrig heller sagt att ni är skit, och skulle nog aldrig säga det heller,
och jag skulle aldrig uttala mig om en spelare har dålig kvalitet eller inte om jag inte själv vet det,
och som din fråga ja jag har testat några ex av den. och även spelare som dom länka till från blocket, och jag vet att dom spelarna har problem med kvaliten, och därför säger jag det så folk inte beställer och blir missnöjda,
folk är redan skeptiska mot "noname" saker och då behöver man inte rekomendera dom att köpa produkter som har dålig kvalitet,
och du behöver inte bli arg eller otrevlig helt onödigt, men man kanske hitta en öm tå i något man sa,
och om du tycker jag svammlar eller har helt fel så kan vi ta det i pm så vi slipper förstöra denna tråd.
och även i andra tråden så sa stilren att han fick betala extra avgift i tullen, inte bara jag.
Citat från stilren "Angående priserna måste du tulldeklarera dom å då tillkommer som sagt en extra summa. Jag tror jag betalade 2700kr för produkten men det slutade på 3200kr. Vilket inte var så farligt dyrt då."
så jag verkade endå ha rätt....
och är det nå mer tar vi som ssagt det gärna på pm
*Edit* om du kollar reglerna för forumet också så får du inte göra reklam för din sidan som du gjort heller.
mvh nyberg