Hallå folket!!!
Tyvärr har man arbetat segt men bestämt och snart är det dags att ta ut bilen ur sin vila. Men efter att man fixa med motorn var kupevärme inget man tänkte på, korkad nog. Men vilket man skulle ha fixat. så nu efter ett par timmar på lite fula ord och lite läcka här och där har man fått systemet klart och nu har man lite fixat system.
gamla slangar
Här har vi även hur dom nya mätarna ser ut som jag ska ha i bilen. mätarhållaren är bara provmonterad
Jag har även något jag sitter och funderar på om det kan fungera att göra det eller inte, eller allt fungerar med lite tid. Just nu är det dok inte prioriterat om jag ska pröva på det hela just nu.
Men gör jag det då går det nog sjukt.
just nu det som finns att göra inom ett par veckor är
1. Serva och kolla till allt som vanligt, vatten, olja, mm.
2. Kolla till Olje Kylaren / slangarna, då man har placerat om det hela nu.
3. Lackera Karossen, tyvärr inte hel lack. Bara Skärmarna, fronten, huven. även ta R-vingen, sidokjolarna och bakkofångare från den vita till denna bil nu.
Och tyvärr vita bilen blir skrot nu. För mycket rost på den och vill inte åka sugis^^.
4 Sist men inte minst fixa det sista på billjudet
Detta är lite enkelt om vad som jag har för mig ett tag framöver. Kommer även kanske in något nytt men när allt är klart med detta så kan något gnutta information komma på vad som väntas