2960
Sök

Tips på fraktbolag som kan frakta cross inom sverige?

LillNaisarn
9 februari 2012
Trådstartare
Som rubriken lyder.

Vad finns det för företag som kan ta sig ann detta?
Crossen jag vill få fraktat finns i urshult.

Vore väldigt tacksam för förslag smile

Bitch!
87 Inlägg
9 februari 2012
Det är ju bara höra med något åkeri som kör grejer förbi där, brukar gå och lösa ganska så bra smile

S-klass =)
295 Inlägg
9 februari 2012
Bussgods vet ja att de går me..

Bitch!
87 Inlägg
10 februari 2012
Är oftast billigare att ta den med ett åkeri smile

LillNaisarn
16 februari 2012
Trådstartare
Har kollat lite, och billigaste hittills är DHL.
Ska ringa senare idag hans bussgods ombud och kolla (säljaren är inte så snabb och ta tag i saker själv verkar det som) big_smile , tyvärr så känner jag inte till några åkerier där nere, kändes lite väl mycket 4000.- i frakt via dhl, nåja i värsta fall är det bara öppna plånboken och betala smile

Skaune
16 februari 2012
Trådstartare
LillNaisarn skrev:
Som rubriken lyder.

Vad finns det för företag som kan ta sig ann detta?
Crossen jag vill få fraktat finns i urshult.

Vore väldigt tacksam för förslag smile

Jag riktigt ser minen framför mig på chauffören, när han ska hitta nått ställe på släpet o placera hojjen utan att den skadas! ^^

LillNaisarn
16 februari 2012
Trådstartare
T-Gul_ skrev:
Jag riktigt ser minen framför mig på chauffören, när han ska hitta nått ställe på släpet o placera hojjen utan att den skadas! ^^

Det blir nog enklast att frakta den på pall så man kan vara säker att den står hela vägen, blir som en bit den ska fraktas smile
får se vad säljaren säger om han får något billigare alternativ eller om DHL blir billigast.

Tack för alla svar smile

Skaune
16 februari 2012
Trådstartare
LillNaisarn skrev:
T-Gul_ skrev:

Det blir nog enklast att frakta den på pall så man kan vara säker att den står hela vägen, blir som en bit den ska fraktas smile
får se vad säljaren säger om han får något billigare alternativ eller om DHL blir billigast.

Tack för alla svar smile

Du får ju tyvärr betala för mer än en pallplats då jag inte tror en cross får plats på en eu pall (120x80). sad

LillNaisarn
16 februari 2012
Trådstartare
T-Gul_ skrev:
Du får ju tyvärr betala för mer än en pallplats då jag inte tror en cross får plats på en eu pall (120x80). sad

Det tänkte jag aldrig på, isf får det nog bli 2st som sätts ihop smile
Får avvakta och se idag eller imorgon vad säljaren svarar smile

Sök