Hur passade fjäderbensstaget över det nya plenumet? Vet att det bygger lite mer på höjden.
Inte bra d låg mot insuget men i fix no problem
Då ska jag tjuvkika på hur du löst det sen.
Skulle prova att lägga brickor som distanser först, men det blev inge vidare. Slutade med att vi istället använde oss av en rörbit och pressade ihop baksidan av staget precis där det behövdes. Blev jätte bra och syns inte från ovansidan. En rund och fin inbuktning blev det.
Då har vi monterat staget på bilen, blev riktigt bra tillslut. Fick modifiera det lite då det tog i insuget en aning. Men det blev riktigt bra tillslut.
Skaffade också nya framdäck i början på veckan, känns skönt som fasiken.
Var ute på en liten bustur i söndags med några andra m3:or. Roligt att gasa lite och jämnföra effekten Gissa vem som vann?
486hk på Hjulen inte illa å dessutom riktigt snygg utvändigt! Är Audi frälst i normala fall men Bmw med turbo eller kompressor får ändå håren på armarna att resa sig dock inte lika bra som en trimmad 5a i en audi hehe
Hur gör du när det är dags för besiktning? River ut kompressorn eller chansar?
ja de blir väl att ta bort den skulle jag nog säga de låter för mycket att de skulle missa den
En kompis till mig åker ESS trimmad Z4M, http://www.garaget.org/?car=123266 ,hon slank faktiskt genom SBP med kompressorn monterad. Lite märkligt med tanke på hur mycket den låter. Det säkraste är nog att plocka ur.