Godkväll gott folk! Detta är ett litet inlägg från Magnus Samuelsson, mera känd som Backyard Automeet generalen. Jag ser att vi har mycket god uppslutning till morgondagens stora event, över 470 som tackar ja i skrivande stund.
Jag vill tillsammans med Improx Customs hälsa alla mycket varmt välkomna och jag håller tummarna så hårt för bra väder att dom snart går ur led.
Jag är säker på att det kommer bli en fruktansvärt bra träff.
Ni som läser detta, ta vara på alls skräp och skippa buskörning på området. Eftersom hela träffen är ideellt fixad så innebär det att jag behöver få så bra rykte som möjligt för att kunna fortsätta med å låna parkeringar för träffarna.
Det är jag å mina närmaste polare samt Improx grabbarna som får plocka skräpet för hand efteråt så jag ber er att lägga det på minnet.
Sköter vi det hela snyggt så kommer träffarna att kunna fortsätta. Det innebär kort å gott att kontrollen ligger hos er!
Sköter var å en sina kort rätt så kan träffen fortsätta under somrarna i Trollhättan. Jag som skriver detta heter Magnus Samuelsson och jag bits inte, vill ni komma fram å bekanta er så gör det! Bara roligt! Vill ni sälja lite saker ur bagaget på träffen så kom till mig så kan ni låna penna att skriva med i rutorna. Bara säg till.
Då kan vi bara vänta å ladda för morgondagen! Vi ses där! Mvh Magnus
"Riktiga bilar drar 1,5l milen"