4680
Sök

Angående: Samåkningstråd för Dalarna till BIMMERS OF SWEDEN #1 2012 at Eskilstuna Motorstadion - Lördagen 26 maj

14 Inlägg
24 maj 2012
Ta med bogserlina så bogserar jag dig ! smile

222 Inlägg
24 maj 2012
nästan så man skulle gjort det! haha smile

22 Inlägg
24 maj 2012
Min bogserkrok är av big_smile blir spännande

22 Inlägg
25 maj 2012
Nån som tar med sig kamera å fotar lite på vägen ner?

36 Inlägg
25 maj 2012
Jag åker med Speeds och har alltid kameran med, sen hur mkt det blir på vägen ner kan jag inte lova smile

133 Inlägg
25 maj 2012
Bilen 99% klar!
Längtar satan!big_smile

33 Inlägg
25 maj 2012
ffroojd skrev:
jag ska frösöka polera dagen innan sen får det väl bli en trasa där nere tongue nu är det inte långt kvar smile

Ring mig om du ska polera! Kan jag komma och polera min å !

26 Inlägg
25 maj 2012
Fy fan
tvättade bilen och då sprack framrutan då jag bara hadde tillgång till kallt vatten
suck

Darkus
25 maj 2012
Trådstartare
Foto Kamera å gopro hero.
Men int nån som kan sköter kamera fan för ja få åk ensam.
Men hellre ensam än tjock kärring å jobbig unge med.tongue
Men gopron kommer filma vid mötesplats å på vägen ner sen lite där.

Moff0 skrev:
Nån som tar med sig kamera å fotar lite på vägen ner?

26 Inlägg
25 maj 2012
Gopron får sitta på min bil hur mycket den vill på resan ner smile

Darkus
25 maj 2012
Trådstartare
Tro ja säkert. Men ja har monterat fäste nu. tongue
andy_b skrev:
Gopron får sitta på min bil hur mycket den vill på resan ner smile

Darkus
25 maj 2012
Trådstartare
Kom ihåg kl 6.50 samlas vi vid Kupolen parkering bredvid BRL.
Och kl. 7 avgår Crazy trainet ner mot Västerås.
Träffar dom andra karavanerna vid Ikea i Västerås..liten paus där innan vi följer dom till träff stället.

Håller laglig hastighet så alla hinner med å skull nån missa avfärden så få dom pinna på så dom hinner ikapp oss.
Borlänge, Säter, Hedemora, Avesta, Sala och Västerås är resvägen.

Darkus
25 maj 2012
Trådstartare
Syns imorrn då. smile

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
26 maj 2012
inte lagt mej än. Ska upp om några timmar och åka ner smile

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått

26 Inlägg
Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
26 maj 2012
andy_b skrev:
God morgon
syns snart då

yesss smile

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått

61 Inlägg
26 maj 2012
Hejsan alla glada BMW personer. Vilka såg olyckan 7km innan Gävle? Alla bilar bromsade rätt hårt, och så gjorde även jag. Men då var det en E30 som hittade in i bakänden på min bil.
Är så jävla tråkigt när nåt sånt händer, en olycka händer så lätt. Men som det ser ut så kommer inte min bil att lagas, så det känns ju rätt surt när man har lagt ner så mycket tid, pengar och kärlek på en bil. :-(

Men för er som hade turen att komma till själva träffen, var det roligt på träffen?
Själv så satt man på akuten i över 6 timmar med nackont och var stel som en pinne. :-(

Mvh Morgan.

663 Inlägg
26 maj 2012
Carpimp skrev:
Hejsan alla glada BMW personer. Vilka såg olyckan 7km innan Gävle? Alla bilar bromsade rätt hårt, och så gjorde även jag. Men då var det en E30 som hittade in i bakänden på min bil.
Är så jävla tråkigt när nåt sånt händer, en olycka händer så lätt. Men som det ser ut så kommer inte min bil att lagas, så det känns ju rätt surt när man har lagt ner så mycket tid, pengar och kärlek på en bil. :-(

Men för er som hade turen att komma till själva träffen, var det roligt på träffen?
Själv så satt man på akuten i över 6 timmar med nackont och var stel som en pinne. :-(

Mvh Morgan.

Därför jag aldrig förespråkar karavaner...man litar för mycket på bilarna fram och oftast för nära...bättre att bara vara några få bilar men det är fint när det kommer 25bilar efter varandra men olyckor sker så lätt tyvärr.

Hoppas det gick bra med er!

Darkus
26 maj 2012
Trådstartare
Jag bomma den.
Låg först men fick en liten utskällning när jag kom till V-sterås att jag kört så fort.

Det jag tror hände var att en del tappa kontakten med karavanen utanför Sala och kom en bit efter.

Jag å kanske 5-10 bilar låg i kanske 70-80 och så dök en lastbil upp med en båt på som åkte i 40 km/h å det var mitt stängsel så vi kom inte förbi.
Vi hann ju se den så vi hann bromsa in sakta. Men sen kom resten av karavanan i full kareta och försökte komma ikapp.
Blev nog som en överaskning för dom som kom ikapp att vi åkte så sakta. Dom kom nog i full fart så var lastbilen som höll 40 km/h längst fram. För att inte köra i framförvarande så tvärnita dom.
Jag hadde nog hunnit förbi lastbilen precis för jag såg då ingen smäll bakom mej.

Sök