Volvo 740 gl -92 års som jag kör med dagligen och är väldigt nöjd efter alla år jag haft bilen. Fixar lite med den när jag har tid men den är i hyfsat skick och snygg för att bara köra med till jobbet. Detta projektet kommer vara... Visa mer
Blev riktigt bra med mk18 fälgarna! ta bort genomslags gummina bak så blir den lite lägre och mycket skönare att åka i! jag brukar köra 3.5 varv både fram och bak! Btw du ska inte sälja dom andra 19 tummarna?
Ja det blev det verkligen. Ska sänkas mera fakriskt . Ändrade du inte ditt panamstag eller vad det heter.
Kolla gärna fotoalbum för mer bilder på gamla bilar! Rust is not a crime
Den bilden tog du bra Andy . Tack för hjälpen med toningen !
Ja kanske inte den bästa men man får i allafall ett helhets intryck Lungt jag får hjälp nån annan gång Däcken skrapa inte i sen efter vinkelslipen och hammare va?
Ja kanske inte den bästa men man får i allafall ett helhets intryck Lungt jag får hjälp nån annan gång Däcken skrapa inte i sen efter vinkelslipen och hammare va?
Nepp dom höll sig på avstånd efter det . Bara när det skumpade till så skrapade det till. Men man kan ju inte sitta och hoppa en massa !
Nepp dom höll sig på avstånd efter det . Bara när det skumpade till så skrapade det till. Men man kan ju inte sitta och hoppa en massa !
Nej verkligen inte värre ! men det ser förjävligt ut fram alltså . Får rulla in henne i garaget i helgen och sänka och måla lite broms ok och sådant "!
Nej verkligen inte värre ! men det ser förjävligt ut fram alltså . Får rulla in henne i garaget i helgen och sänka och måla lite broms ok och sådant "!
Ja kanske byta belägg bak och bonna svarva skivan
Beläggen är ny bytta Men skivar tog stryk sist för att jag inte bytte i tid . Ja jag har 2 andra skivor på jobbet som är bättre !
Ja kanske byta belägg bak och bonna svarva skivan
Beläggen är ny bytta Men skivar tog stryk sist för att jag inte bytte i tid . Ja jag har 2 andra skivor på jobbet som är bättre !