Var ute i garaget idag i vanlig ordning!
Drog nya soppa slangar hela vägen, 10mm matning och 8mm retur. Måste dock köpa en till slangkoppling, en böj för jag glömde helt bort luftningen till tanken.. Men nu sitter fuelcellen med filter och pump i skuffen och fungerar för jävla fint
Satte även rörisolering till buren.. En brandsläckare hittade också in i coupén.. Monterade en coupéfläkt lite provisoriskt då jag inte får nån värme i bilen, tror mitt värmepaket har sagt upp sig..
Passade på och monterade kameran framåt denna gång för att filma hela vägen hem.. Fick till några riktigt sköna långställ samt en fin rondellsladd nu när det har regnat.. Tänkte ju passa på och visa hur lätt den släpper då på 1an 2an 3an och 4an.. 5an har jag inte testat än haha.. MEN så klart så hade jag minneskortet låg kvar hemma så fick plats med 12 bilder och 20 sekunder film sen stänge skiten av sig själv!!!! TYPISKT!
Bara sätta igång!
Lite slanghållare:
Fuelcell, pump och filter på plats, pump och filter sitter i egna fästen och kan inte komma nånstans.. Satte några varv silvertejp runt pumpen så jag inte skadar den när jag drar åt fästet..
Kablarna till tankmätaren är lödda och så under tejpen men ska nog ta bort kablarna hela vägen in i kontaktstycket så det sitter en och samma kabel hela vägen.
Lite rörisolering runt buren:
Och till slut brandsläckaren, den rackarn kommer ingenstans och går fort att ta bort om man behöver den:
Mvh