4419
Sök

Högtalare (eftermarknad) till hatthylla på S60.

388 Inlägg
19 mars 2012
Trådstartare
Håller på att försöka få ordning på ljudet i min fars S60 med premium ljudpaket i då tidigare ägare varit halvdöv, har kommit fram till att högtalare är spräckta hö framdörr,hö bakdörr samt båda i hatthyllan.
Har förstått att det sitter 8" i hatthyllan och tänkte kolla om någon bytt ut original mot några eftermarknads dom ända jag hittat är DLS tar gärna emot tips på någon som prövat dessa eller andra som passar och funkar då original premium är lite dyra.

CAD-konstruktör
1 392 Inlägg
24 mars 2012
Du kan ju försöka hitta original på skroten. T.ex returbilen.se

Finns mycket i Jönköping. Kan ju vara värt att slå dom en signal och höra! Åker du dit och skruvar ut dom själv kostar dom nästan ingenting.

Behöver du ha något uppritat så hör av dig!

2 656 Inlägg
24 mars 2012
F4S4N skrev:

Finns mycket i Jönköping. Kan ju vara värt att slå dom en signal och höra! Åker du dit och skruvar ut dom själv kostar dom nästan ingenting.

fast ljudet ur dom e ju inte direkt upphetsande faktiskt så plockar man ihop vettiga eftermarknads e det antagligen mycket bättre

CAD-konstruktör
1 392 Inlägg
24 mars 2012
ekelund88 skrev:
F4S4N skrev:

fast ljudet ur dom e ju inte direkt upphetsande faktiskt så plockar man ihop vettiga eftermarknads e det antagligen mycket bättre

Den stora stereon har okej ljud. Även min med den lilla stereon spelar hyffsat.

Ska man ha eftermarknads-högtalare så lär det bli bättre, men kanske kosta en slant smile

Behöver du ha något uppritat så hör av dig!

Sök