Hejsan, ja jag bygger på ett lite projekt här hemma.
Har kommit så långt att jag fått igenom reg etc på allt med drivlinan etc till 740 karossen. (så allt är original idag)
Det är en RB26 Dubbel laddad
Men nu har jag funderingar att uppgradera hela styrsystemet på motorn och då vad bör jag satsa på? Eller eventuellt nån som vet företag som gjort liknande saker med denna motor typ? Vill köra på Etanol på motorn.
Det finns väldigt många olika system som passar. Link, vipec, haltech, motec, autronic ja listan kan göras väldigt lång. Det beror lite på vad du har som krav, vem som mappar, nära tillgång till bra support kan vara väldigt skönt att ha.
Det finns väldigt många olika system som passar. Link, vipec, haltech, motec, autronic ja listan kan göras väldigt lång. Det beror lite på vad du har som krav, vem som mappar, nära tillgång till bra support kan vara väldigt skönt att ha.
Ja jo det vet jag på en grund att det finns en oäääändliga möjligheter inom detta. Men är på jakt efter företag/person som gjort liknande saker eller har bra koll på detta. Sen självklart då med kom jag på nu inom dom närmaste milen, bor i nordöstra Skåne
NeoPHreaK skrev:
link vet ja en som monterar o mappar bara 3 mil ifrån dig.