2938
Sök

El system motor Skyline årsm -00 Uppgradera?

466 Inlägg
28 mars 2012
Trådstartare
Hejsan, ja jag bygger på ett lite projekt här hemma.

Har kommit så långt att jag fått igenom reg etc på allt med drivlinan etc till 740 karossen. (så allt är original idag)

Det är en RB26 Dubbel laddad

Men nu har jag funderingar att uppgradera hela styrsystemet på motorn och då vad bör jag satsa på?
Eller eventuellt nån som vet företag som gjort liknande saker med denna motor typ?
Vill köra på Etanol på motorn.

Alla tips tar jag emot med glädje smile

Mvh

124 Inlägg
1 april 2012
lägg in inlägget på TPC med.

Betygsätt gärna bilen och vad du tycker, så gör ja lika så!

7 275 Inlägg
1 april 2012
Det finns väldigt många olika system som passar. Link, vipec, haltech, motec, autronic ja listan kan göras väldigt lång.
Det beror lite på vad du har som krav, vem som mappar, nära tillgång till bra support kan vara väldigt skönt att ha.

124 Inlägg
1 april 2012
link vet ja en som monterar o mappar bara 3 mil ifrån dig.

466 Inlägg
1 april 2012
Trådstartare
Brains skrev:
Det finns väldigt många olika system som passar. Link, vipec, haltech, motec, autronic ja listan kan göras väldigt lång.
Det beror lite på vad du har som krav, vem som mappar, nära tillgång till bra support kan vara väldigt skönt att ha.

Ja jo det vet jag på en grund att det finns en oäääändliga möjligheter inom detta. Men är på jakt efter företag/person som gjort liknande saker eller har bra koll på detta. 
Sen självklart då med kom jag på nu inom dom närmaste milen, bor i nordöstra Skåne smile

NeoPHreaK skrev:
link vet ja en som monterar o mappar bara 3 mil ifrån dig.

Jasså? Kontakt info? smile

Hittade
http://www.autoeffekt.se? på forumet så tänkt  och kolla med dom
Senast redigerat av skanepiraten (1 april 2012)

124 Inlägg
1 april 2012
ska kolla me polare i morgon..
snubben finns i åhus.

Sök