Förra året va vi ett gäng som åkte samlad trupp till Bugrun och nu vill jag kolla om det finns fler som är intresserade av samma upplägg???
Samling vid brändåsen fredag 8/6 kl 06.15 och avfärd kl 06.30 för att komma i tid för insläpp samt hinna med en kort pause vid shell i motala.
Gänget som åkte förra året har tänkt att bo på familje campingen. Dom som är intresserade att bo med oss är välkomna!
Där har jag ett förslag som ni får säga bra el dåligt om! Och det är att konrad som åkte med mig förra året kommer att ta med elverk och för att dom som vill använda det tar med 1st 1 1/2 liters flaska med bränsle el att man pröjsar för samma volym på plats så blir det rättvist.
Alla är välkomna!!
Om frågor finns är det bara att slänga in ett inlägg!!
BUBBBLA Ska med om ja hittar nått att åka med ...annars lånar ja en bil av aero85 Man vet att VW vänner ställer upp ..hinner inte få iordning nå bil i år
BUBBBLA Ska med om ja hittar nått att åka med ...annars lånar ja en bil av aero85 Man vet att VW vänner ställer upp ..hinner inte få iordning nå bil i år
Obligatorisk närvaro kommer med liknande sällskap som förra året! Men i år går cabben besiktiga igår . Hoppas på att den är tillräckligt låg så det inte kommer in några fötter under
Låter som ett väldigt bra upplägg med elagget! Blir det caddy med bubbla bakom kalle?