Styling mm. inför körkort 2014! Körkortet är nu taget 30/4 2014. Mer info om vad som skall göras kan läsas i första inlägget i Projekttråden. // Mathson
Någon som vill ge förslag på vad jag ska göra med Ögonlocken till bilen som repades?
Tycker personligen att det är snyggare utan ögonlock till den bilen
Okej Tar emot din åsikt, men kommer inte bry mig om den (ta det inte personligt ). Det kommer nog passa in när den är sänkt, add-on är på och jag har fräschat till den med lite detaljer
Någon som vill ge förslag på vad jag ska göra med Ögonlocken till bilen som repades?
Okej Tar emot din åsikt, men kommer inte bry mig om den (ta det inte personligt ). Det kommer nog passa in när den är sänkt, add-on är på och jag har fräschat till den med lite detaljer
Låter bra det, man ska göra som man själv vill med sin bil
Låter bra det, man ska göra som man själv vill med sin bil
Ja, annars är det ju ingen sport . Nu börjar tankarna gå om man ska ta sänkningen först. Det skulle kännas riktigt skönt att ha bilen sänkt och styvare Det låter kanske konstigt, men jag börjar bli irriterad på den jättemjuka komforten, att den kränger och framför allt att bilen ser så FRUKTANSVÄRT Hög ut!
Fint projekt, bara att hålla ångan uppe! Härligt att du gör som du själv vill och inte lyssnar på alla andra Det är ju din bil, inte deras. Sen är det ju skönt med tips lite då å då! Hoppas du löser det med ögonlocket!
Lycka till!
Det man inte vet, har man inte en aning om
Kolla gärna in min Volvo 740 Turbo och lägg en röst! :)
Alla tips är välkomna! Alla tips kommer jag tänka igenom och se hur det kan fungera innan jag bestämmer mig
hade samma problem, men du får limma fast dom eller så får du helt enkelt köpa ögonlock från vparts finns tydligen olika storlekar, för de skillde nå mm på de som gick sönder och den som satt kvar.
Alla tips är välkomna! Alla tips kommer jag tänka igenom och se hur det kan fungera innan jag bestämmer mig
hade samma problem, men du får limma fast dom eller så får du helt enkelt köpa ögonlock från vparts finns tydligen olika storlekar, för de skillde nå mm på de som gick sönder och den som satt kvar.
Vi får se. Det är en repa ja, men man måste verkligen anstränga sig om man ska känna den, så förhoppningsvis är den inte så allvarlig
Vi får se. Det är en repa ja, men man måste verkligen anstränga sig om man ska känna den, så förhoppningsvis är den inte så allvarlig
Vet du vad? jag har ett grått baksäte i helskinn till 940 liggandes! om du är intresserad? Och så att du vet, mugghållaren på bilden är inte till 960 troligen s70 eller annan senare volvo ;D
Det man inte vet, har man inte en aning om
Kolla gärna in min Volvo 740 Turbo och lägg en röst! :)
Har även 4st dörrsidor till 964, likadana som på bilden
Är väldigt intresserad i baksäte och dörrsidor, men har tyvärr ej pengar för det just nu Interiören kommer jag börja ändra under 2014 då jag kan börja nästa del i projektet. Först ska man fixa lite exteriör, väghållning och avgassystem (halvstats då det inte ser så bra ut). MEN! Jag är väldigt intresserad!