zokky skrev:
Clintan66 skrev:
DeFlo skrev:
Om där inte är folk så kom till pergo trelleborg
Tyvärr för långt och ingen hit där nere. Anes startade denna tråd och förhoppningsvis ökar intresset med tiden. Malmö själv som vill ha ordentlig träff, så då förstår jag inte att man inte visar intresse för att få det att fungera och bli något vettigt.
Ja du har en MYCKET bra poäng i det du säger, men som det ser ut så är folket experter på att klaga på att malmö träffarna är tråkiga och har dött ut när dom själv inte visar sig eller kommer 5 min och går igen, så sjukt trött på att folk ska snacka en massa när det egentligen är dom som är minst aktiva!!
OM MALMÖ TRÄFFARNA SKA FUNKA SÅ MÅSTE ALLA JOBBA TILLSAMMANS PÅ VART OCH NÄR FÖR ATT DET SKALL BLI NÅGOT!!
Ända anledningen till att Malmö träffarna funkade förra året var för att folk från runt om i Skåne kom ner, och att det fanns en gemenskap. Idag är det bara skitsnack och pajkastning bullskit. Det märks tydligt, ta t.ex Eslöv,Ystad och Trelleborg som fått många besökare igen. Det är pga att dem som valt att hålla i så kallade Vi vill alla ska åka till Malmö träffen snackade skit om dem. Träffarna funkade till något geni kände att, nej vi vill ha fetta bilar i Malmö och inte massa volvosar eller en bilklubb som styr upp det och då snackade skit om dem som dök upp. Att det kommer 70 Bilar till Eslöv som en ny startad träff och Ystad har börjat få fler besökare än förra året och nu förra söndagen över 40 bilar i Trelleborg. Över 90% av dem som besökta träffarna förra året var såna som bodde utanför Malmö, sen den 10% som valt att ses på Jägersro för dem tycker att Re-Loaded är fel, eller att bönderna kan stanna utanför får skylla sig själva, för det är dem som dödar träffarna. Inte dem som valt att dra sig tillbaka, för jag frågade senaste på söndagen i trelleborg. Varför kör ni inte till Malmö? Jo, för att vi är inte välkomna och varför stötta någon som försöker sabba våran gemenskap genom att snacka skit och påstå att vi förstört allting. En annan person sa, varför ska vi köra dit när ingen av dem vill komma hit? Vadå e det bara för vi är bönder? Då får storstadskillarna träffas med sina 10 bilar.
Många vill ha träff i Malmö, men dem har insett att allt jobb dem gjorde förra året har resulterat i skitsnack så därför skiter dem i att dyka upp. Och därför tänker dem träffas på Fredagar istället, eller åka till Trelleborg,eslöv,ystad för där slippa skitsnacket.
Detta visar hur stort tecken på missnöjet och pajkastningen som sker i Malmö, bland annat därför fredagen kommer tillbaka i Malmö för att det finns människor som vill vara här nere. Men dem vägrar ta skit från det lilla gänget som tycker Malmö Träffen borde vara som förr med fetta skyline,Imprezor bmw m5 osv. Vi såg upp till dem äldre när vi körde våra 1.8liters bilar som 18 åringar och dem respekterade våra bilar problemet är bara att i Malmö så spottar man på dem som kör sämre bilar vilket tyvärr är sorgligt och börja inte med att säga "jag snackar inte skit om någon" för det är inget personangrepp men du vet mycket väl hur mycket pajkastning och skitsnack det är på Jägersro.
Hade det skötts snyggt utan skitsnack så kan jag lova er, då hade det varit 50 bilar på parkeringen som förra året på söndagarna. Men idag ser man effekten på varför det är så lite personer som dyker upp.
Och är man bilintresserad, då handlar det om bilar inte om vilken stad vi träffas i....