Avgassystemet åkte på igår kommer bild på hur de blev senare har äntligen hittat ett par sidokjolar jag vill ha som jag inte sett någon annan här i sverige har samt vinge, längtar tills nästa lön nu
Avgassystemet åkte på igår kommer bild på hur de blev senare har äntligen hittat ett par sidokjolar jag vill ha som jag inte sett någon annan här i sverige har samt vinge, längtar tills nästa lön nu
Awesome (Y) Ska bli roligt att se hur det godiset ser ut
Då får man komma och hälsa på så man får höra hur den låter nu då
Fick ett paket från England igår så väntar jag på en kolfiber huv nu oxå blir ingen uppdatering denna helgen för då bär det av till gatbil på Mantorp men helgen efter lär de hända en massa
så här kommer lite bilder, har lackat cai i en hks liknande lila samt fått mina lila eloxerade hjulbultar, kolfiberhuv fick även passa på att byta bromsklossarna fram till ebc yellowstuffe, här kommer lite bilder har tyvärr glömt ta bild på hjulbultarna, men här kommer lite bilder,
Ett litet tag sen man uppdaterade här, hämtade en kolfiberbaklucka igår som blev monterad idag, riktigt fint blev det bilder kommer lite senare over and out