Har Köpt NOOX 200:A som jag ska färdig ställa är ny med o ha Projekt tråd men jag ska göra mitt bästa o uppdatera ska börja med att ta ur motorn och sätta dit större turbo koppling samtidigt fixa karossen efter den är lackad så slänger jag mej på och fixar invändigt
Har tagit ur motorn för lite fix ska beställa hem ny turbo, koppling o adapter till olje kylningen o lite annat sånt o gott ligger upp lite bilder senare i kväll
har varit dålig på uppdatering håller på med 2 bilar samtidigt men på shadow så är motorn snart färdig väntar bara på addaptern till oljekylaren o lammelen skall komma hem sen ska motorn tillbaka i har fått tag i en t28 nu så snart börjar jag med karossen
har inte hänt så mycket just nu har precis blivit klar med den röda 200an:P som skall besiktigas den 31/5 så ska kopplingen o ojle addaptern hämtas ut o på motorn o igen på den vita vad tror ni blir snyggast en kolfibervinge eller en r33 GTR vinge ?
Okej, synd de då för har en kompis som eventuellt ska till gotland idag idag/imorgon Vet inte, blir ju en hel pall sen vet jag inte riktigt vad allt väger. Men kan kika på de nåttt tag när jag får tid över om ingen har kommit och hämtat grejerna !
härligt ska snart enbart fixa med bilen har haft problem med den ändra röda tillbringa 7 timmar igår o fixa den den ville inte starta . men nu veckan ska motor o växelåda i den vita/blåa igen
härligt ska snart enbart fixa med bilen har haft problem med den ändra röda tillbringa 7 timmar igår o fixa den den ville inte starta . men nu veckan ska motor o växelåda i den vita/blåa igen
fan va gött , ja ser fram emot å se vad du lyckas med
Delar börjar rulla in nu fått hem en oljeaddapter, hks dump o sinta lammel o imorgon kommer de hem massa pakningar o spray spackel så nu växlar jag upp en växel ska ha ihop motor o låda o tillbaka i bilen sen ska de börjas montera alla kablar o börja utvändigt de är typ vad min helg kommer bestå av