Hej har hänt något med min sida kan inte ladda upp bilder :-( men dom som är nyfikna på hur det har blivit så kommer min bil stå utställd på vallåkra och bilen är inte så svår att missa, den är stripsad med totalljuds logga på sidan och tema totalljud på bakrutan
Är på väg upp till jönköping har spelat sönder en bas och måste ha ett till sånt stort slutsteg för annars kan jag glömma vallåkra:-( men kom ner till jobbet om 30 min om du har möjlighet så ska du få se nått riktigt snyggt
Dags att börja leta vinterbister nu när det bara är 1 månad kvar innan v70in skall ställas av för att på börja om byggnation av bilen. Den skall breddas och byggas till om i ljudvägar oxå. Skall byggas till en show bil och skall lackeras om. Ställer nog ut bilen en gång till som den ser ut i dax läget nästa gång ni ser den kommer ni inte känna igen den. Någon som har en bakhjulsdriven bil bes och skattade till mars typ? Har nämligen en 15" baslåda portad låda som är plastad inuti som jag vill bli av med . Någon som vill göra ett byte bara att höra av sig och sen är det bara att följa mitt projekt i vinter:)
ska följas! men baslådan vart jag lite sjalur på.. om jag var du så skulle nog jag bygga den så man får lite sikt bakåt, satsa på att plasta en istället! så får du den som du vill ha, och sikt, bygg den med rätt "volym" bara:)
ska följas! men baslådan vart jag lite sjalur på.. om jag var du så skulle nog jag bygga den så man får lite sikt bakåt, satsa på att plasta en istället! så får du den som du vill ha, och sikt, bygg den med rätt "volym" bara:)
Tackar Det där med baslådan så ska jg lägga upp lite bilder på hur det har blivit. Det har blivit riktigt jävla snyggt och man ser bakåt
Tackar Det där med baslådan så ska jg lägga upp lite bilder på hur det har blivit. Det har blivit riktigt jävla snyggt och man ser bakåt
okej! den andra såg lite klumpig ut, men det andra har blivit bra så:)
okej! den andra såg lite klumpig ut, men det andra har blivit bra så:)
Ja det har blivit kanon Kan försöka lägga upp bilder senare under dagen ställer av bilen i slutet av september för att börja bygga om bilen till te breddad V70n. Kommer försöka lägga upp bilder hela tiden om min sida kan sluta bugga:) Vill ha alla tipps jag kan få för att göra detta projekt så bra jag kan
Har nu ställt av bilen. Har börjat med att byta alla bromsar och oljor och ska serva vexellådan innan jag börjar kapa och svetsa. Men nu känner jag att tåget har börjat rulla kom med alla förslag jag kan tänka mig att få
Har nu ställt av bilen. Har börjat med att byta alla bromsar och oljor och ska serva vexellådan innan jag börjar kapa och svetsa. Men nu känner jag att tåget har börjat rulla kom med alla förslag jag kan tänka mig att få
Om du har ställt av bilen, varför kör du med den?
//Din billjudsgranne
Tjejen har haft den när jag inte har grejat med den, klart den är ju inte avställd på så sätt men den är enögt mig inte kör bar. Men klart det har du ju rätt i att den är inte avställd på det sättet men jag anser att den är de därför skriver jag det. Ställer av den helt så och ställer in den på heltid i garaget så fort jag har löst en annan bil till min sambo
Om du har ställt av bilen, varför kör du med den?
//Din billjudsgranne
Tjejen har haft den när jag inte har grejat med den, klart den är ju inte avställd på så sätt men den är enögt mig inte kör bar. Men klart det har du ju rätt i att den är inte avställd på det sättet men jag anser att den är de därför skriver jag det. Ställer av den helt så och ställer in den på heltid i garaget så fort jag har löst en annan bil till min sambo
Aha! Tänkte väl det, Såg en husvagn efter typ förra helgen! ;D
Aha! Tänkte väl det, Såg en husvagn efter typ förra helgen! ;D
Ska det vara så jävla svårt att lägga ut bilder från en jävla mack data!!!!! Fan !!! Har rivit ur all underdning i bilen och allt ljud. På tisdag och onsdag är jag ledig då blir det att börja plocka ner automat lådan för renovering. Det är en garage granne som ska renovera den. Ska åka till JB bildemontering för att hämta andra skärmar och huv. För har fått lite roligare idéer. Men får fan inte in några bilder måste be Calle Staveen göra det åt mig så det händer något på detta jävla projektet.
Tack till garageplatts i Calle Staveen, Per Nordh och Fredrik Thropp!!!