Nu är det bara en takstole som skall byggas om en bit är där bara rästen kvar att sätta dit sen är det lite småsaker på några av dom andra takstolarna men det är inte dom tunga bitarna iallafall
Funderat på länge varför han går dåligt kall när jag startat den måste gasa ur den en stund och sen blir han bättre, är lite ryckig under färd också har jag känt, tänkte idag jag skruvar bort spridarbryggan och kollar hur det ser ut, började med ledningen till kallstartsventilen och som jag misstänkte tät med rost och då blev det att sno spridarna ifrån FK motorn jag hade skruvat ner får se imorgon hur han mår sämre kan det inte bli iallafall
Löser sig nog helt sen när motorn byts ut till T5 för då byts hela bränslesystemet ut Man tackar angående takstolarna lite jobb har det varit mycket kvar att göra men gör allt själv så lite tid tar det
GALEN ombyggnad av "Frankensteins 760" (på ett bra sätt)...som du har gjort, imponerad!!!
Njut av värmen på Cypern!
Kommer byggas om igen så skall i med en T5a nu och får se om man kan få igång ac så det blir svalt och skönt, lack skall väll på men när det blir är nästa sak
För varmt tycker jag på cypern men som jag sakt förut skall man hålla fruntimret nöjd en stund så får en annan lida