Tänkte jag skulle slänga upp några bilder till! dock så är mitt internet fortfarande segt så får se hur många jag orkar med:)
Montering av högtalarna jag köpte på elmia!
Sen så fick jag rosthålen i golvet bak svetsade:) Sen så satte jag i baksätet och så:) Var iväg på skroten en sväng också:) hittade blinkers och täcklock till hålen i kofångaren:)
Monterad! fick på antennen också:)
jag har fått lite till gjort med bilen, men nu har jag suttit i 50min med att ladda upp bilder så jag orkar inte mer:) kommer väl några lite senare i veckan kanske:) hade gött!
Nice det blir! Du vill inte förklara hur du gjorde med kopplingen för de nya högtalarna du kopplade? I och med att de sitter där gamla diskanterna sitter, mina diskanter sitter med två stycken kontaktstycken antar att dina med gjorde det...
Nice det blir! Du vill inte förklara hur du gjorde med kopplingen för de nya högtalarna du kopplade? I och med att de sitter där gamla diskanterna sitter, mina diskanter sitter med två stycken kontaktstycken antar att dina med gjorde det...
ja, det var lite pill med att få det att funka. Fick inte allt att funka så som jag ville då huvudenheten inte orkade spela alla högtalare. så just nu är högtalarna i brädan inkopplade på den bakre platsen på hu.(platsen dit kablarna från högtalarna bak går in) så just nu är det kopplat med kabel direkt från hu till högtalaren. Men du kan koppla ihop de fyra kablarna som går upp i brädan till 2. Så som bilden visar:) Skratta inte åt mina fina paint kunskaper;)
Så här kopplade jag först, funkade fint på lägre volym men när man höjde lite så orkade inte huvudenheten med längre:) lite luddigt skrivet men hoppas du förstår:)
Hej! här kommer lite bilder på vad som har hänt den sista tiden!
Vi börjar väl med att jag fick hem ett paket!
och i det fanns quadlights med xenon konvertering till helljuset!
Resultatet!
Före!
Efter!
Det ser inte ut att vara så mycket bättre på bilderna men det är helt sjukt stor skillnad i verkligheten! Jag kommer aldrig att köra utan xenon igen;)
Har också varit på biltema i halmstad idag:) Där inhandlades hjullagerbak, bromsslang fram och spindelled. Så nu har jag bytt alla hjullager utom 1, dock så tyckte jag inte att det var något att ta massa bilder på Sen så har jag också beställt lite mer ljud, som förhoppningsvis kommer i veckan!
Nja stance och stance... tycker jag börjar få den som jag vill ha den nu:) är lite små detaljer kvar bara:) Så enligt mig så tycker jag inte att det är stance stuk på bilen:P
Nja stance och stance... tycker jag börjar få den som jag vill ha den nu:) är lite små detaljer kvar bara:) Så enligt mig så tycker jag inte att det är stance stuk på bilen:P
okej, nej den är i grymt skick i vilket fall! jag hade gärna ägt den
Tack! kul att höra! sånt höjer motivationen att fortsätta att förbättra bilen!
Tack! kul att höra! sånt höjer motivationen att fortsätta att förbättra bilen!
absolut! när man ser sånthär så blir man sugen på o skaffa en i skapligt skick o grejja med, min är för nedgången
Det står inte helt still som man kan tro då jag inte har orkat skriva något här på länge:P Jag har iallafall fått i en baslåda och gjort hjulinställning+ balansering av hjulen. Bilder på baslådan kommer:P Dunkar på så det räcker och blir över! Har dock bara kopplat in basen på slutsteget, 6,5"erna har jag inte kunnat koppla in än eftersom att jag behöver en lågnivåkabel till:) Sen så har man ju tagit sommarlov också:) Så dem två senaste dagarna så har jag städat och polerat bilen:) Riktigt bra blev det! Jag var ute med en kompis och tog några snygga bilder på bilen också! Dem kommer också att laddas upp snart:) Det kommer snart att landa ett paket hos posten. Men vad det innehåller får ni veta vid nästa update:) förresten är det någon som ska upp till gatebil i helgen? Jag + några till åker upp på lördagen en sväng!