fan vicken ångest... ska till sthlm och köpa en dodge som jag ska ha som donator.. växellådan är kass på den sen är den för tung för biltransport så det blir till att bogsera 43mil... och så flaggar dom om att det ska bli snöstorm.. det kommer att bli skoj
fan vicken ångest... ska till sthlm och köpa en dodge som jag ska ha som donator.. växellådan är kass på den sen är den för tung för biltransport så det blir till att bogsera 43mil... och så flaggar dom om att det ska bli snöstorm.. det kommer att bli skoj
Ja det låter som du har en spännande resa framför dej Hoppas allt går bra!
Chevrolet S10 Bagged & Laying Frame
___
.----/__ |-------,
/_(o)____(o)__|
det är tig och mig som jag har svetsat med... det var ju 126hk orginal så plockar jag ut 250-350 ur den nya så kommer det nog kännas bra en liten stund.. (vecka eller så)
det är tig och mig som jag har svetsat med... det var ju 126hk orginal så plockar jag ut 250-350 ur den nya så kommer det nog kännas bra en liten stund.. (vecka eller så)
Gillar din pickup!! jag hade då nog fan satsat på å köra med överlass.. har själv dragit hem diverse raggarbilar på biltransport. Dragbilen var då volvo 850.. körde som längst ifrå växjö å hem .. (bor i vänersborg)
tackar.. jag håller med bogsera i stockholm med felkörningar och snöstorm och motorvägen var inte fränt... så nu får dodgen stå hos bror i karlskoga ett par veckor och så får det bli överlass på kärra för vi drar inte en meter till..