tackar... ja det är helt galet vad man kan spara pengar om man lägger ner lite tid på att göra skiten själv:) nu sitter jag och skissar på ett blästerskåp för det bara måste man ha ett... och tjejen bara skakar på huvudet och ser allmänt frustrerad ut... hehhehhe
tackar... ja det är helt galet vad man kan spara pengar om man lägger ner lite tid på att göra skiten själv:) nu sitter jag och skissar på ett blästerskåp för det bara måste man ha ett... och tjejen bara skakar på huvudet och ser allmänt frustrerad ut... hehhehhe
du får gärna lägga upp skisserna när du e klar med dom ska också bygga blästerskåp
du får gärna lägga upp skisserna när du e klar med dom ska också bygga blästerskåp
ja då är jag igång med blästerskåpet några bra skisser blev det inte men måttet på skåpet invändigt längd 1000mm höjd 800mm bredd 700mm.. tak och bakstycket är 2mm svart plåt sidorna är i 3mm och sen tratten är i 1mm rostfri plåt...
nått sånt ska det bli.. ritade skåpet i paint på datorn och det programet och jag lirar inte så jätte bra ihop...
jag vet det händer inte mycket med bilen men jag ska bara och så ska jag bara.. men nu är skåpet snart färdigt och sen behöver jag nog ett engelskthjul eller nått...
byggde ett par burkar på sidorna så nu får jag plats med lite längre grejer som en bakaxel...
då har man testat bläster skåpet och det fungerade kanonas...
drivlinan är ihop och nu ska jag försöka få till lite motorfästen...
gött det flyter på inget strul :
houston we have a problem... framvagns balken tar i tråget....
fram med kapskivan och problemet löst... ska så klart lägga igen hålet på balken och förstärka men det kommer sen nu ska jag bara hitta hur motorn ska sitta och bygga motorfästen.
tajt är bra...
om man skulle byta bil och bara..... skoja bara vi kör efter planerna....