har du kopplat remoten från steget till stereon så är det inte konstigt om steget "dör" när stereon gör det, spänningen på remoten försvinner ju då. testa att mäta spänningen bakom stereon, jag gissar på att den sjunker = uppgradera ström kabeln.
har du kopplat remoten från steget till stereon så är det inte konstigt om steget "dör" när stereon gör det, spänningen på remoten försvinner ju då. testa att mäta spänningen bakom stereon, jag gissar på att den sjunker = uppgradera ström kabeln.
jo det är kopplat men gör det nått att alla kablar är dragen under samma list..? alla ström/jord kablar är 50mm2 förutpm den mella fram och bak batteriet.. den är 25mm2
jo det är kopplat men gör det nått att alla kablar är dragen under samma list..? alla ström/jord kablar är 50mm2 förutpm den mella fram och bak batteriet.. den är 25mm2
det som kan hända är att du får en störning, men annars är det ingen fara. men gör det jag skrev innan.
är det rätt draget..? hade tänkt köra den på 1ohm.. steget var ett sundown AZ-3000D och spolarna på basen är 2x2ohm gör det nått att kablarna mellan spolarna är oliga tjocka..?
Det är rätt kopplat på bilden, steget belastas med 1 Ohm. Det gör inget om kablarna mellan spolarna är olika tjocka, så länge du använder tex 2,5 mm2 kablar så funkar det utan problem.