tja! idag har jag hållt på med bilen en del. som jag skrev tidigare så har jag troligen ett laddläckage någonstans sen jag var på Västerås 2.0. Har letat lite idag och hittat åtminstone ett fel.. En plugg som hade gått sönder. så jag bytte ut den och sedan kände o kollade allt sillikon som var lätt åtkomligt, men inget mer hittades. så jag var ut och provkörde och det läcker troligen någonstans fortfarande. jag har ladd upp till 0.7bar vilket är som vanligt. men turbo går konstant, brukar aldrig ligga vid -3 eller -2 vid runt 2000rpm eller lägre. så fort jag rör gasen oavsett varv så börjar den ladda.
aja bara fortsätta leta..
här är iaf en bild från dagens letande..
nu lite positivt, hamnade på lite bilder från västerås 2.0 2012 så tänkte bjuda på dem
kul att hamna på bild, även fast de inte är färdigt än
och tråkigt att jag inte hann justera tillbaka vingen innan bilderna.. när de gick lite för fort så orkade inte mina lösa åt skruvning hålla den på plats. men det åtgärdades med lite hjälp från andra snälla wankel fantaster!
hoppas på att mina grejer från USA har kommit och blivit ditsatta lagom till v-rås 3.0! Letar dessutom garage/meck plats till i vinter, är de någon som vet om nått till vettigt pris (inte 2500 i månaden som jag själv hittat...) så får ni gärna hojta till!
Peace!