Får se om jag dyker upp. Har dock pratat med Unknown Örebro redan så dom är lite för varnade. Detta meddelas till dem på lördagen isåfall. Men ska ev byta bort golfen.. Får se om jag hinner kika förbi på träffen annars
Är sugen på att komma men har mailat å fråga eftersom de är för sent med anmälningar? Någon som vet om de är fullt eller så? Mvh
bästa är väl att ringa om de finns ett telefon nummer o kolla med dem.. annars är det nog bara vänta på svar ifrån dem...
Har fått svar..va tyvärr fullt men är välkommen att vänta tills alla har åkt in å se om de finns någon plats kvar..synd skulle mycke gärna vilja komma.men får hoppas att man kommer in helt enkelt kanske;) är ingen värsting bil att ställa ut men de är ju alltid trevligt att göra de å tjattra med folk
Är sugen på att komma men har mailat å fråga eftersom de är för sent med anmälningar? Någon som vet om de är fullt eller så? Mvh
bästa är väl att ringa om de finns ett telefon nummer o kolla med dem.. annars är det nog bara vänta på svar ifrån dem...
Har fått svar..va tyvärr fullt men är välkommen att vänta tills alla har åkt in å se om de finns någon plats kvar..synd skulle mycke gärna vilja komma.men får hoppas att man kommer in helt enkelt kanske;) är ingen värsting bil att ställa ut men de är ju alltid trevligt att göra de å tjattra med folk
Du kommer ev få kunna ta min plats. Jag vet på lördag kväll om jag kan ställa ut eller inte
meningen var att jag ska ställa ut "Mersken" men har inte fått min nya diff som jag beställde i måndags....vet i tusan om jag vågar åka dit med diffen som sitter på nu...den är hemskt glapp:P
någon som sitter på benz delar i örebro om diffen skulle ge upp?
ser fram imot träffen imorgon Lite skämigt att komma med spaklat tak bara, då foliet man beställde var en halv meter för kort. titta bara inte på taket så är det lugnt =P
Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!