Tjena! Jag funderar på att införskaffa mig en Volvo S60 och vill få fram så mycket dumpljud som möjligt. Därför undrar jag hur jag ska göra? Har hört att sportluftfilter ska göra en del, men antar att det inte räcker :P Tacksam för svar!
Öppet filter och chip så att du får lite mer ladd. Annars så kanske en hybrid dump kan fungera tillfredsställande bra iaf. Har ej provat så låter det vara osagt. Risken finns att bilen kan ha tomgångsproblem.
Öppet filter och chip så att du får lite mer ladd. Annars så kanske en hybrid dump kan fungera tillfredsställande bra iaf. Har ej provat så låter det vara osagt. Risken finns att bilen kan ha tomgångsproblem.
Ska nog satsa på Öppet filter och chip som början iaf :) Tackar för svaret!
Kika på det filtret jag har. Högre laddtryck (chipp) är dock ett måste även med dumpventil om man vill få bra tryck i ljudet. Plocka sedan bort dämpmattan som sitter under huven så låter det kanon!
Kika på det filtret jag har. Högre laddtryck (chipp) är dock ett måste även med dumpventil om man vill få bra tryck i ljudet. Plocka sedan bort dämpmattan som sitter under huven så låter det kanon!
Gött nu vet jag exakt vad jag behöver göra Va inne och kolla din bil, riktigt snygg!
Håller med, brorsan och jag har gjort precis samma!