Bilder: Photoshoppade Hot Rods, Kiustoms, Low Riders, Raggarbilar, Dragracers, allt som hör USA bilhobbyn till.
Sida:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
av 10
Racestuket är min favorit hittills.
29 juli 2012
Trådstartare
Volvo544special65 skrev:
Racestuket är min favorit hittills.
Ja det blev ju också rätt så grymt. Har en ide´ till se´n får det nog räcka. Då har man ju lite att välja imellan se´n.
31 juli 2012
Trådstartare
11 augusti 2012
Trådstartare
Ingen rök utan eld!
Fick en idé i skallen så det blev en snabbvariant.
Så där ja det blev ju nice.
12 augusti 2012
Trådstartare
K-J-L skrev:
Så där ja det blev ju nice.
Ser ju vilt ut i alla fall.
19 augusti 2012
Trådstartare
Har kommit ut en kromfolie på marknade för foliering av bilar. Så då skulle den kunna bli så här kanske?
2 september 2012
Trådstartare
Gjorde en Roadster variant av den här. ( Ligger under Photoshop tävling ). Den här är nog mer passande i vårat sommar klimat. ( Regn, regn och åter regn ).
12 oktober 2012
Trådstartare
Kustom -53 Cheva. Testar lite olika varianter med candy/flake/pearl. Kommer nog fler versioner.
Glada färger ska det va, sa en dörrslusk som var påtänd som ett höghus på 70 talet på en viss pub snyggt lirat ;O)
13 oktober 2012
Trådstartare
K-J-L skrev:
Glada färger ska det va, sa en dörrslusk som var påtänd som ett höghus på 70 talet på en viss pub
snyggt lirat ;O)
Ha ha, känner till den Puben.
Kallare Glassbil!
Tror ju knappast glassförsäljningen skulle sjunka om denna trudiluttade utan för ens hem?
7 november 2012
Trådstartare
Ha ha skulle rusa ut och handla.
Modern tolkning av 60- och 70-talens showrods?
Snyggt i alla fall!
Blev tvungen att köpa glass för att inte verka helt konstig då jag skyndade ut och fotade en glassbil för att få med alla loggor.
Hur mycket tid lägger du ner på en sån här bild, herr absint?
8 november 2012
Trådstartare
Ha ha, ja annars hade nog glassmånglaren börjat undra. Hoppas att det var god glass.
Volvo544special65 skrev:
Hur mycket tid lägger du ner på en sån här bild, herr absint?
Sömnlösa nätter då jag har ont i huvudet brukar jag pyssla med sådant och då kollar man sällan på klockan. Jag har ingen aning.
Sida:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
av 10