2495
Sök

Sveriges besta kjöps sida för at finne W123 Lång limousine bilar

Fri fart för ett fritt folk!
14 111 Inlägg
2 juni 2012
Volvo544special65 skrev:
Sysmo skrev:
Dom rostar på lik linje som andra fordon! De har kansje vært plaget litt mer enn andre, men 123 är inte like illa som 124 !

Nej, utan snarare tusen gånger värre än både W115 och W124. tongue

nja w115 är värre än 123 iaf dom få jag varit i kontakt med..
klena karroser har w115 iaf min kusse skulle byta trösklar på sin och hela bilen vek ihop sig

som van volvo mekare så är man inte van vid att stadga upp hela bilen vid lite plåtbyte

sen vet jag inte hur man står ut att åka en 123 eller någon annan mb för den delen..hade en 240d vi åkte runt med en vinter vilket otrevlig bil..och slö något överjävligt smile
Senast redigerat av Growe (2 juni 2012)

Kör fort så hinner inget hända...

5 111 Inlägg
2 juni 2012
Man får ju då tänka på att W115 är en äldre bil, som hunnit vara med längre i genomsnitt, men viker den sig vid ett tröskelbyte så bör den ha varit hela dålig i övrigt för så illa är inte en frisk kaross.

Fri fart för ett fritt folk!
14 111 Inlägg
2 juni 2012
Volvo544special65 skrev:
Man får ju då tänka på att W115 är en äldre bil, som hunnit vara med längre i genomsnitt, men viker den sig vid ett tröskelbyte så bör den ha varit hela dålig i övrigt för så illa är inte en frisk kaross.

båda yttertrösklarna kapades bort då sjönk bilen ner i mitten...

har kapat trösklar och golv på mina volvosar utan att detta hänt

en bil fimpa vi taket vid ett takbyte men den säckade endå inte ihop den hade dock ny bytta trösklar smile

visst att den är äldre
men den 123:an vi åkte runt i var en 240d och vad jag minns hade den gått runt 50-60K var från 1980
och var faktist inte jätterostig
inte för att vi kollade men vad jag minns ialllfall

tror iof aldrig jag kollade på bilen den var rätt skitig för den tvättade vi aldrig

tog 1.5mil att nå 120 minns jag iallfall då hade man fullt ös hela tiden smile

Kör fort så hinner inget hända...

14 Inlägg
5 juni 2012
Trådstartare
gemini78; Har skickat din polare mejl, men har inte fått svar enda..
Hör ni med han om han kan sende mail med bilder osv av bilen?

On topic; rart at det ikke er fler tilsalgs nå, har funnet sykt mange annons fra 2011..! Sluta hold på dom, sälj dom til mig wink

20 Inlägg
13 juni 2012
http://www.blocket.se/gavleborg/Mercede … 16&w=3
var det fel modell? kan inget om mercedes:P
Senast redigerat av lunndqvist (13 juni 2012)

14 Inlägg
26 juni 2012
Trådstartare
lunndqvist; Inte "fel" model, men jag ser efter w123:a lången, det där är /8 lången, typ serien före w123 :p
Men abolut et objekt at kolla på!

14 Inlägg
8 juli 2012
Trådstartare
Tackar så mycket for tips anonset Specialraggarn smile Meddelande är sendt säljaren!

Sök